Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analytická společnost Berg Insight předvídá vrchol prodejů automobilových navigací (PND) již v příštím roce, a to celkovým objemem 42 milionů kusů. Poté by mělo docházet k postupnému snižování pod tlakem chytrých telefonů a levných, pevně vestavěných navigací ve stále širší nabídce automobilů.

K meziročnímu poklesu prodaných navigací přitom dochází již nyní v Severní Americe a Evropě. Tento pokles však zatím překonávají prodeje v Brazílii, Indii, Rusku a především v Číně. Berg Insight dále předpokládá, že v roce 2015 bude 80 procent všech prodaných automobilových navigací vybaveno komunikačním modulem v mobilních sítích pro datové přenosy. Jde o logický vývoj a v podstatě jediný směr, kudy se mohou automobilové navigace dále rozvíjet. S připojením k internetu následně souvisí i rozšíření nabídky služeb jako dopravní informace, varování před rychlostními kamerami, předpověď počasí a další.

Témata článku: Navigace, Pro řidiče, Analýza

Určitě si přečtěte

Apple škobrtl, Samsung se vrací do čela největších výrobců smartphonů

Apple škobrtl, Samsung se vrací do čela největších výrobců smartphonů

** V prvním čtvrtletí smartphonový trh mírně vzrostl ** Největší hráči stagnují, trh pohání čínské značky ** Jak vypadá první šestka největších výrobců?

10.  5.  2017 | Láska Jan | 40

Chytrá auta od Googlu míří mezi lidi. Co Tesla a další?

Chytrá auta od Googlu míří mezi lidi. Co Tesla a další?

** Waymo v Arizoně spouští veřejné testování svých autonomních vozů ** Dočkají je stovky zájemců z Phoenixu ** Co vlastně brání masovému nasazení?

29.  4.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub