Macháček a Liška ve vánočních reklamách Vodafonu

Vodafone vsadil v letošní vánoční kampani na prověřená jména. Hlavní postavy Smrčka a Smrčka namluvili herci Jiří Macháček a Pavel Liška.

Živý a trochu naivní smrček, který prožije své první Vánoce, a protřelý umělý smrček, který se rok co rok vždy v prosinci vyvalí ze své krabice, aby absolvoval další dekorativní sezonu. To jsou dvě hlavní postavy letošní vánoční kampaně Vodafonu. Smrček a Smrček nás budou provázet předvánočním obdobím na televizní obrazovce, v rozhlase, na externích vizuálech a v tisku.

Jehličnany v televizním provedení opatřili svými hlasy komediální herci Pavel Liška a Jiří Macháček. Pro toho je to po téměř deseti letech návrat do červených barev, v roce 2001 si zahrál postavu Roberta alias Boba v legendárním šotu "Stopařka", tehdy ještě pod vlajkou Oskara.

Vodafone má v plánu natočit celkem 15 třicetisekundových spotů, které se budou postupně objevovat na televizní obrazovce. Finální podobu mají zatím první dva, na které se můžete podívat v tomto článku. Za kampaní stojí agentura Team Red a režisér Drew Lightfoot.

1. díl: Budíček

2. díl: Strašení

3. díl: Kácení

4. díl: Nákupní horečka

5. díl: Rituály

6. díl: Osud

7. díl: Karaoke

8. díl: Vánoční přání

9. díl: Mikulášská nadílka

Další epizody se budou postupně objevovat na vánočním YouTube kanálu Vodafonu

Diskuze (14) Další článek: O2 plní plán: 3G je pro 40 % a EDGE pro 98 % populace

Témata článku: , , , Pavel Liška, Nákupní horečka, MAC, Liška, Mikuláš, Mach, Stopař, Vánoční reklama, Voda,