No podívejte se, já s navigací Dynavix 9 PDA najezdil za rok 40000 km. Když šla, bylo to fajn. Pak vyšla aktualizace map, kde prostě chyběly malé obce. Já to zjistil až na služební cestě, kdy jsem se potřeboval na navigaci spolehnout. Problém jsem hned nahlásil na podporu. Opraveno bylo až za několik měsíců... Další příklad - jel jsem s navigací Dynavix 700 km daleko na Slovensko. Chtěl jsem upozorňovat na zajímavá místa na trase - další problém - u navigaci nešlo nastavit, na jak vzdálená místa na trase to má upororňovat. A standardně to upozorňuje jen na místa příliš blízko od plánované trasy. Nemáte šanci najít zámek na trase, který je 2 km od trasy, aby Vám nabídl, že ho do trasy přidá. Dále - v Dynavix 9 PDA (což je stejná verze, která je v jejich PNA navigacích), nefunguje na upozorňování na překročení rychlosti. Tedy ono tam je, ale jen v obci 50, mimo obec 90, ale nejsou tam úseky kde je 70, 80, a další omezení, byť tyto informace v datech od TeleAtlasu obsaženy jsou. Dále v Dynavixu není možné nastavení tolerance překročení rychlosti (třeba +10%). Dále v případě místa s radarem Dynavix volá "zpomal", "zpomal" i když jedete předepsanou rychlostí v daném úseku (dokonce i když jí podkročíte). Dále - připojoval jsem Dynavix pomocí bluetooth s TMC modulem Navilock, který mám připojený za autorádiem (skvělá věc!) Dynavix se na to připojil, načítal dopravní informace, ale nepřesměrovával podle toho trasu. Naopak, při dlouhé trase po dálnici mě x-krát shazoval zbytečně z dálnice a po pár metrech mě zase naváděl zpět, přitom o TMC událost nešlo, tam jsem měl nastaveno, aby žádal o potvrzení přesměrování. Chcete další příklady? Ono to do cíle dovede. Na krátké trasy po Praze je to taky dobré, tam je Chytrá trasa použitelná, ale zkuste vyrazit na dovolenou nebo dalekou služebku a chtít od toho více... S Dynavixem jsem najezdil 40000km a už ho nechci, byť se mi v základu líbí.