O2 musí zákazníkům zaplatit večeři, protože jinak by po zaplacení jeho faktur chcípli hladem a operátor by už na nich nemohl rýžovat! Osobně mám raději, když je cena férová a žádné "zdarma" nebo "slevy" už tam z toho důvodu nejsou, protože už tam ani být nemohou.Například místní ISP mi dal 100/100 Mbit technologií FTTH (optické vlákno až do bytu), kde mám latenci do NIXu nějakých 7 ms, rozptyl latence 0 ms, IPv6, 2x veřejná IPv4, optická gateway je součástí sítě operátora (takže ji zákazník neřeší ani neplatí) a měsíčně platím 450 Kč s DPH.
Za rok a půl, co to už mám, nebyl ani jeden výpadek nebo jakýkoliv problém s připojením!
Help Desk funguje PO-PÁ 8-16, ale síť je udělaná tak, že já ani nikdo z mých známých jsme ještě nemuseli technickou podporu volat a to jsme tu všichni v řádu let!To je podle mě férová cena za tu službu - ne něco stylem, že za to budu platit 800 Kč měsíčně, ale dostanu k tomu slevu na modem, který si musím koupit, pojede mi to pomaleji, s vysokou latencí a vysokým rozptylem latence, padat to bude minimáně každý měsíc, takže mi operátor zřídí "speciální" super-truper linku dostupnou NONSTOP i na Štědrý den, kde ovšem bude jenom moula, kterej mi přečte naučenou větu: "Chápu Vás a mrzí mne, že... Ale teď s tím ze své pozice nemohu nic dělat, je třeba vyčkat než..."
A abych teda viděl, že peníze jen tak nevyhazuju, tak dostanu kupón do mekáče a možná i -8,765% slevu na boty!