Tak to je přesně hřebíček na hlavičku! Ano, nejlepší je právě ta mapa, která vyšla naposledy. A protože mapy vydává více firem (a nejenom TeleAtlas a Navteq), je třeba se při pořízení navigace připravit na to, že chvíli bude vaše navigace (co se týče map) totálně "out" aby za chvíli byla zcela "in". Je omylem představovat si, že budete od okamžiku pořízení navigace pouze poslouchat hlas z krabičky a vždy odbočíte správně. Je třeba stále jet podle cedulí (např. nevjet do jednosměrné ulice, i když všechny současné mapy vás tam budou posílat). Navigace vám "pouze" přinese tu nádhernou jistotu, že i když teď momentálně děláte naprosto jiný manévr, než přikazuje navigace, tak to vůbec nic neznamená, protože za pár vteřin jste již opět na trase a přístroj vás k cíli neomylně navede. Spousta negativních reakcí vzniká od uživatelů, kteří jezdí s navigací po trase, kterou notoricky znají (např. domov - práce) a pak vždy pochopitelně "zvítězí" řidič, protože prostě vždy bude lepší než sebelepší navigace. Pokud se ale vydáte poprvé do centra např. Paříže, tak oceníte, jak naprosto geniální je JAKÁKOLIV navigace, protože sice není tak dobrá, jako řidič, který v Paříži jezdí dvacet let, ale vždy bude lepší než vy (a drobná neaktuálnost mapy tomu vůbec nepřekáží). Proto je třeba při výběru nové navigace dávat větší váhu na to, jak vám přístroj "sedne", protože to je to, co ve finále rozhodne o vaší (ne) spokojenosti. A věřte, že o tom rozhoduje více to, jak se např. snímá navigace z držáku při opouštění auta, než to, že MOMENTÁLNĚ vám na mapě chybí pár kruhových křižovatek (to první totiž již nejde změnit...).