Když začnou hlášky z reklamy přecházet do lidové slovesnosti, je to pro autory ta největší odměna. A přesně to se povedlo T-Mobilu, týmu kolem Martina Jaroše a spotům s motorkáři Vojtou Kotkem a Lukášem Palváskem. Vy jste snad v okolí neslyšeli výrazy jako „Tydýt“, nebo „asi jinej gang“?
bezelstný Tydýt • drsný biker Vojta • gang
stážka s prasetem • motorkáři s Martinem Jarošem • ...a Hurykán Dalibor Janda (foto: Martin Jaroš)
Motorkářská série u T-Mobilu končí a tvůrci ji zakončují videem „making of“. I s ním je sranda, podívejte se níže. My jsme se zeptali Martina Jaroše, co bude dál…
„Motorkáři byli super a všichni jsme si je užili - nejvíc se líbil úvodní Jinej gang a pak Tydýt. Od Gangu jsme to čekali, ale Tydýt nás překvapil – o to líp. Hlavní je, že reklamy se nejenom líbily, ale hlavně přeplnily všechny cíle (prodejní i značkové). Teď je ale potřeba popojet zase dál, aby se dobrá věc neomrzela. Pokračujeme ovšem s Lukášem a Vojtou – lidi si to na internetu jednoznačně vyžádali – jen je zas vezmeme do jiného prostředí. A bude to hodně velká změna, máte se na co těšit!“