T-Mobile zkracuje provoz na infolince. Nepřetržitě bude řešit pouze urgentní požadavky

T-Mobile omezí provoz na Zákaznické infolince. Pracovní doba operátorů se z nepřetržitého provozu (24/7) od 3. dubna 2017 zkrátí ve všední na 8-21 hodin pro rezidentní zákazníky (spotřebitele) a 8-18 hodin pro firemní klienty, o víkendech a státních svátcích pro všechny jen 8-17 hodin. Nepřetržitě bude fungovat pouze pohotovostní linka pro řešení naléhavých situací – blokování SIM karet, hlášení poruch nebo administrace roamingu.

Hlavním důvodem omezení provozní doby infolinky je podle operátora prý vzrůstající obliba samoobslužných kanálů, přes které zákazníci řeší své požadavky bez nutnosti komunikace s operátorem na lince. Jedná se hlavně o webovou administraci a mobilní aplikaci Můj T-Mobile. Dalším nezanedbatelným důvodem bude pro operátora jistě i úspora provozních a mzdových nákladů.

Zákaznické kontakty T-Mobile:

 

  • Twist a tarifní zákazníci: 800 73 73 73, 4603 (603 603 603 z jiných sítí), po-pá 8–21, víkendy, svátky 8–18 (urgentní požadavky 24/7)
  • Firemní zákazníci: 800 73 73 33, po-pá 8–18, víkendy, svátky 8–18 (urgentní požadavky 24/7)
  • Hlášení poruch: 800 73 73 73 (nonstop)
  • Sociální média (FB, G+, Twitter) a diskusní fórum: po-pá 7–22, so-ne 10–20
  • Značkové prodejny – dle otvírací doby
Diskuze (30) Další článek: Samsung vydal březnovou aktualizaci zabezpečení a zmiňuje plán updatů

Témata článku: , , , , , Mobil, Info, Hlášení, Provoz, T - Mobil, Diskusní fórum, Média, Rezidentní zákazník, Pracovní doba, Hlavní důvod, Diskusní fór, T Mobil, MOBI, Pro +