Po Bonusu pro nefiremní zákazníky zazvonil dnes T-Mobile umíráčkem i stejnojmennému věrnostnímu programu pro firemní klientelu. Situace na trhu se prý mění, zákazníci chtějí výhody hned a vůbec o program je malý zájem. Registrace do něj a sběr bodů skončí o půlnoci 30. června a nastřádané body půjde využít do konce roku 2013.
Ukončení věrnostního programu se týká firemních klientů v segmentu velkých firem (Large Enterprises) a malých a středních podniků (Small and Medium Enterprises) a zákazníků s tarifem Firma. Ti nechť nyní zbystří svou pozornost. Zrušení Bonus programu jim podstatnou měrou ovlivní podmínky, a proto, pokud nebudou s jejich novou podobou souhlasit, mohou od smlouvy s T-Mobilem beztrestně odstoupit.
Další informace o programu se dozvíte na webu operátora
T-Mobile slibuje, že všichni, kterých se uzavření Bonus programu týká, budou průběžně informováni, a to zejména dopisem, SMSkami a ze strany obchodních zástupců. Informace se objeví i ve vyúčtování služeb a také na webových stránkách.