Ty údajné invektivy by mě docela zajímaly, mám pocit, že si mě s někým pletete. Jediná osobní narážka v mých příspěvcích byla na tu vaši, kde - jako první, zcela zbytečně a uboze - shazujete navigaci v tunelech.
Začínám mít pocit, že máte problém s udržením kontextu, protože v tomto vláknu od počátku řeším, proč jde trend technicky komplikovanému napojení na systémy vozu a ne třeba před z hlediska implementace podstatně jednoduššími akcelerometry. Žádné "pokaždé jiné problémy". Prostě nic z toho, co mi podsouváte.
Co se týče argumentace, tak vy jste začal tím, že otáčky kol má snímané i 20 let starý VW. Nakonec jste byl nucen připustit, že s pouhým snímačem otáček kol si nevystačíte, takže připojení na systémy vozidla opravdu znamená poměrně významné technické komplikace.
Co se týče přesnosti akcelerometrů, tak nechci srovnávat jednoduchý čip za pár USD s profi zařízením, ale akcelerometry typu G-TECH mají při měření rychlosti chybovost +- 0,7km/hod. Čili to zdaleka nevidím tak nepoužitelné, jak to prezentujete. Já jsem dal k dispozici konkrétní údaje o chybovosti, vy argumentujete neustálými dohady, jak to asi všechno bude špatné. Souhlasím, že takto se opravu na úrovni diskutovat nedá, takže také howgh.