To, na čem firmě (administrátorovi) záleží, se nastavuje jednou. Na čem firmě nezáleží, si mohou nastavit uživatelé sami, přes nějaký web nebo aplikaci operátora. Firmu musí obskakovat určený člověk od operátora, minimálně jednou za dva roky a chvíli to trvá než firmo obskáče, protože se musí znovu vetřít, aby to firma nedala jinému operátorovi. Faktura je sice jenom jedna, ale vyúčtování se musí vystavit pro každé číslo, úplně stejně, jako pro plebs s jednou kartou na fakturu. Kromě toho, administrátorem je nějaká ženská, která téměř neví, o co jde, takže když potřebuje udělat nějakou změnu u nějaké karty, volá o pomoc operátorovi, pravda, ne na infolinku. Takže výhoda pro operátora je, že má zajištěných 2500 paušálů na dva roky. Jinak má náklady stejné, jako s plebsem, dokonce ještě větší, protože plebs radši volá s předplacenou kartou a žádné faktury nedostává.Schválně, kdo už někdy viděl daňový doklad za dobití předplacené karty od Vodafonu přes banku, který by měl všechny náležitosti, aby je uznal Finanční úřad? Já tedy ne, a že jsem se o to Xkrát pokoušel. Ten cár papíru, který zasílají a který neumějí poslat jinak, než poštou, není daňový doklad ani náhodou. A to ještě jim vyřízení trvá měsíc, asi proto, aby je nikdo radši neotravoval.