Ze šesti výtek se minimálně tři (druhá, třetí, čtvrtá) týkají kvality mapových podkladů. Vzhledem k absenci použitelných map ČR v N5 počítám, že porovnáváte západní Evropu. Navigon bere mapy od Navtequ, iGo od TeleAtlasu. S tím lze těžko co nadělat. TomTom používá taktéž mapy od TeleAtlasu, takže máte velmi vysokou pravděpodobnost, že body 2-4 by byly u produktů TomTomu identické. Plus navíc TT neumí ignorovat nekvalitní cesty, takže mám dojem, že byste byl zklamán ještě více.
Co znamená "ne vždy naviguje správnou cestou" netuším. Dá se za tím vidět od "jede tudy, kudyma bych spíše nejel" přes "vede mě cestou, kterou se nedá jet" po "navádí mě 50km zajížďkou". Najel jsem toho s iGo poměrně dost a ano, občas cesta není ideální ve smyslu "kde to znám, asi bych jel jinudy", ale nikdy jsem neměl zásadní problémy.
Zpoždění je opravdu nepříjemné, dlužno dodat, že N6 měl na mém stroji zpoždění za reálnou situací několikanásobně větší (cca 100m). Zde byste byl s TT spokojen, protože ač vychází ze stejný údajů od GPSky, dokázal zobrazovat aktuální pozici nejlépe.
Jedna z opravdu mála funkcí, co mě u Navigonu zaujalo, bylo vámi zmiňované navádění do pruhů, to je opravdu velmi šikovná a užitečná pomůcka.
Jo, mít tu možnost a poskládat si z dostupných navigací tu ideální, to by bylo
PS: Mapy v iGo zabírají méně místa proto, že jsou ošizeny o detaily. Například vodní plochy, jemnější tvary zatáček apod. jsou odstraněny právě pro úsporu místa.