IGo Amigo a Navon N470: zjednodušit! (megatest)

Diskuze čtenářů k článku

djiri  |  20. 04. 2009 07:34  |  [213.192.27.xxx]

možná jsem nepozorně četl... ale jdou u navigace vypnout takový ty animační efekty rozhraní ( připlouvání vytočení okna a td...), chápu že dnes je to trend, ovšem po pravdě to akorát zbytečně odvádí pozornost a zdržuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 09:25

Nejde to vypnout, ale na druhou stranu animace tady moc nezdržují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  10. 06. 2009 15:08  |  [88.146.167.xxx]

tez bych mel dotaz - lze vypnout ten protivny zvuk co "dinga" pred kazdym hlasovym upozornenim nebo jej alespon zmenit? diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxmz  |  20. 04. 2009 07:40  |  [193.165.167.xxx]

Možná jsem to přehlédl, ale proč nikde není fotka příslušenství (držák a spol.)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 09:21

Zapomněl jsem ho nafotit, fotku zkusím přidat později.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ELKO.CZ  |  20. 04. 2009 08:42  |  [193.85.227.xxx]

Nezlobte se na me, ale co tato vytka (a tim padem minusovy bod) ma spolecneho s navigaci Navon? To by museli skoro vsechny navigace a-brandu dostat taky zaporny bod. Je to jako by nekdo testoval novou Oktavku a mezi zapory toho auta uvedl, ze Skoda nevyrabi nakladni auta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 09:24

Tato výtka má něco společného s aplikací iGo. Obě dvě předchozí verze (když nepočítám meziverze) byly k dispozici pro PDA a myslím, že také díky tomu se tolik rozšířily. Jakkoli přístup Nav'n'Go chápu, z uživatelského hlediska je to nedostatek.

Pokud by předchozí verze Oktávky měly sklápěcí korbu, u testu nového modelu bez této funkčnosti to také uvedu mezi nedostatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ELKO.CZ  |  20. 04. 2009 11:38  |  [193.85.227.xxx]

Pak ale je potreba, dle meho nazoru, to dat spise jako vytku vyrobci, tedy NavNGO a ne to davat jako zaporny bod produktu, ktery pouziva nejaky produkt od NavNGO. Vyrobce NAVON nemuze nijak ovlivnit fakt, ze software ktery pouziva neni urcen pro PDA, kdyz PDA nevyrabi. Jedine za co muze, ze si vyjednal exclusivitu Amogo pro PNA.

Rozumime si?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 11:46

Berte tohle jako dvě samostatné recenze - hardwaru Navon a softwaru iGo Amigo. Z tohoto důvodu je to i v titulku, na tento článek se jinak budu odkazovat ze všech dalších článků o navigacích postavených na platformě Amigo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark165  |  16. 05. 2009 16:53  |  [85.207.124.xxx]

pda to neni jen wm ... pokud amigo neni dostupny pro platformu ktera postupne mizi z trhu (desetinku po desetince procenta uvolnuje trh dravejsim platformam) ... neni to takova skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark165  |  16. 05. 2009 16:52  |  [85.207.124.xxx]

ne kazdy ma wm telefon ... nebo nedej boze pda .. tyto bazmeky jsou na ustupu a nahrazuji je iphony, androidy a podobne ... tohle proste nema mezi zapory co delat. Je to jen vyvoj, zohledneny k tomu jak se meni trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvoky  |  20. 04. 2009 08:51  |  [217.172.153.xxx]

ale ja uz skusam IGo Amigo vo svojom PDA s WM6.1 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 09:25

Nerozumím lidem, kteří kradou a ještě se tím veřejně chlubí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oh171  |  20. 04. 2009 10:14  |  [193.85.238.xxx]

Já jsem tu poznámku pochopil jinak. Vy píšete, že navigace není pro PDA (tedy tam nefunguje?), on píše, že ji na PDA provozuje. Neřeším teď morální stránku věci (já si SW kupuji).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 10:18

Nikde nepíšu, že program nefunguje na Windows Mobile, ale že se ho výrobce pro tuto platformu rozhodl nedodávat. To je podle mě rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vovi  |  20. 04. 2009 12:52  |  [90.177.113.xxx]

Já to tedy pochopil tak, že výrobci je vyčítáno, že nevydal verzi, kterou si můžu koupit třeba na kartě a pak ji nainstalovat do jakéhokoliv zařízení. Jediná legální cesta k získání AMIGO vede přes koupi PNA s OEM verzí, a tu legálně na jiné zařízení přenést nejde. A to je, podle mého, škoda.
A argument výrobce, že se tím chce bránit před nelegálním šířením cracků, je dost nepochopitelný. Dnes už je na internetu AMIGO celkem volně dostupné (tím samozřejmě nenabádám k jeho kradení, jen konstatuji fakt, že vydání SW pouze v OEM verzi z pohledu ochrany skutečně nic neřeší).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  20. 04. 2009 22:47  |  [88.146.220.xxx]

Ano, přesně tak.
Nenajezdím toho moc, takže k navigaci mi bohatě stačí telefon s GPS, za samotnou krabičku utrácet nechci. Jezdím s iGo
KDYBYCH (nedojde k tomu, průjezdy používám velice častou, ale kdyby přece) se rozhodl namísto aktualizace map přejít rovnou k jednoduššímu a přehlednějšímu AmiGo - tak nemám možnost to udělat legálně, nemám možnost firmě zaplatit IMHO zasloužené peníze.
U softwaru na WM je někdy jednodušší sehnat crack než plnou verzi. Než se proklikám e-shopem výrobce, zjistím z PDA několik dobře skrytých informací (ještě třeba uvedených pod jiným názvem) a dočkám aktivačního kódu, je opravdu někdy nalezení funkčního kracku rychlejší i jednodušší... Fajn, můžu výrobce podpořit nákupem plné verze a abych nečekal, stáhnout si cracklou... ostatně, ve dvou případech jsem to takhle udělal.
U AmiGo ale tato možnost prostě není - přitom najít verzi vytaženou nejspíš právě z těchto Navonů je velmi snadné a na PDA-čkách pokud vím funguje v některých případech snad i lépe než některé verze iGo pro PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  21. 04. 2009 09:27  |  [80.188.106.xxx]

Nechme každé firmě svobodné právo rozhodovat o své vlastní obchodní politice....

Pokud jde o to, co chodí nebo nechodí na PDA, pak je logické, že má-li PNA systém Win CE (což je defakto jádro Windows Mobile bez GUI), velmi pravděpodobně lze program spustit i na Win Mobile a to mnohdy i bez úprav. Legální to není, proveditelné to technicky je.

Já ale na IGo8 spolu s dodatečnými skiny mám v oblibě právě informační hodnotu, kterou mi dává k dispozici. Pro prostou navigaci ji samozřejmě nepotřebuji, pro zábavu ano. A z tohoto důvodu mě v této fázi Amigo neláká. I když předpokládám, že jde zase jen o GUI a že se objeví skiny, které zase data na displej přidají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  25. 04. 2009 18:17  |  [85.161.222.xxx]

Tak tak, než jít někam kupovat auto, je mnohem jednodušší ukrást ho na ulici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark165  |  16. 05. 2009 16:55  |  [85.207.124.xxx]

tomas marny ... tohle prirovnani nesedi ... kopirovani softwaru muzes prirovnat maximalne tak k tomu ze si tvoje auto prijde lupis vyfotografovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 18. 05. 2009 08:35

Když vyfotíte auto, za jehož focení se platí, majitel tím přijde o peníze. Je to stejné jako u softwaru, kde okrádáte výrobce a prodejce. Na této logice nezměníte nic, ani když se postavíte na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pičus  |  24. 04. 2009 13:52  |  [80.95.254.xxx]

Marek to je dárek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaM  |  30. 04. 2009 21:31  |  [88.103.58.xxx]

Nelegalni pouzivani software je mozna nemoralni, ale neni to kradeni. Stejne tak to neni poruseni dopravnich predpisu ani ruseni nocniho klidu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 30. 04. 2009 21:51

Samozřejmě, milion výmluv kolem. Ještě jednou - zloději, a navíc se tím chlubí. Styďte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark165  |  16. 05. 2009 16:56  |  [85.207.124.xxx]

nemate pravdu, chyby jsou na obou stranach ... ... organizace jako ifpi a bsa zase den za dnem pracuji na omezovani svobody na internetu, kdyz se kaci les ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 18. 05. 2009 08:33

Chyby jsou třeba na obou stranách, ale vůbec nic to nemění na tom, že když ukradnete něco, za co se normálně platí, jste zloděj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audis  |  20. 04. 2009 11:37  |  [85.160.174.xxx]

dlouhodobe jsem spokojen s igo8. podle toho,co ctu, amigo bych doporucil vyhradne pouze zacatecnikum nebo jako prvni pristroj nebo pro nenadane holky. proklamaci o zustaku 80% funkci bych otocil. kdyz vidim, co vse toomu pro me zaklad chybi (prujezdy, nektere krkolomne postupy), tak bych hlasal, ze 80% veci jsme amigu oproti igo8 odebrali. z techto vsech duvodu bych amigo jako dobrou koupi videl za max cenu 4000kc. nebo jeste jinak:zacatecnikum bych koupil igo8 a zvolil "rezim pro zacatecniky"! komu to prestane stacit, zvoli "pro experty" a bude mit igo8 takove, jak se o nem vzdy mluvi. ano, v igo8 lze v menu zvolit rezim prozacatecniky a odhadem 2/3 vsech voleb a funkci zmizi. tohle pouzivat zvladne pak i necvicena opice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CN Invest | 20. 04. 2009 11:48

Podle mě je i s režimem pro začátečníky iGo 8 docela komplikované. Srovnejte jen pohled na mapu s mnoha tlačítky, grafickými prvky... S Amigo se mi opravdu dobře jezdilo a nebýt těch proklatých průjezdních bodů, bez kterých bych se sám asi neobešel, vzal bych si ho místo iGo 8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vovi  |  20. 04. 2009 12:41  |  [90.177.113.xxx]

No, ono je to relativní. Když pominu číslování "jádra" aplikace, pak je AMIGO v podstatě jen jiný typ skinu, napsaný nad iGo8. A na druhou stranu - pokud se mi líbí vzhled a ovládání, už teď existuje skin pro iGo8, který se na pohled tváří jako AMIGO, základní ovládání je tudíž stejné, jen těch fíčur je dostupných jaksi víc než v holém AMIGO (teď je řeč o skinu Micsan 1.2 Euro z fóra mioskins.net).

A ještě k té výtce, že AMIGO není pro PDA: ten přehled mínusů je takhle dost zavádějící. Abych se vrátil k tomu příkladu se Škodovkou - je to stejné, jako vyčítat Octavii, že Volkswagen nevyrábí náklaďáky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  20. 04. 2009 23:21  |  [88.146.220.xxx]

No, ono je to asi tak, že iGo a AmiGo jsou určeny pro psychologicky jiné třídy uživatelů. Základní rozhraní iGo je zjednodušené iGo, ale filosofie používání je stejná. AmiGo má ale samotnou filosofii prostě jinou.
Osobně AmiGo taky nechci a i kdyby mi funkčně stačilo, připadalo by mi nepřehledné. Stejně jako mi připadá totálně nepřehledný m$ office 2007 - přitom prý novým uživatelům se v něm začíná lépe než ve starších verzích... Prý... údajně... Osobně pochybuji, ale možné to je...

Jsem programátor, každopádně mnohem víc než pokročilý uživatel a víc mi vyhovuje hledat v přehledně větvených menu a nastavovat si co potřebuju. Nepoužívám průvodce, protože je pro mě zdlouhavé procházet X kroků, ve kterých polovinu jenom beze změny "proskočím", ale i kdybych chtěl, stejně nemůžu nastavit všechno co potřebuju.
Jsou ale uživatelé, kteří myslí jinak. Pro které je průvodce jediná možnost. Třeba v těch POI - uvidí dlouhý seznam kategorií, hlava jim automaticky přepne do režimu "PANIKA!!!" a jdou navždy od toho. Pokud mají na začátku snadný výběr z těch 4 kategorií, které se opravdu objektivně hledají asi nejčastěji, tak to použijí... a po čase se třeba odváží hledat i v těch dalších kategoriích.

Já se zase třeba nevyznám v daňovém přiznání - vyplním ještě položku "celkový příjem od zaměstnavatele" a dál se zaseknu, protože názvy dalších kolonek jsou pro mě srozumitelné asi jako latinkou psaná arabština. Sedím, koukám na to a nemít brejle, tak se mi voči vyvalí z důlků do 3 minut.
Přitom třeba jedna kolegyně to má úplně opačně - v excelu vyvolává dialog Formát buňky zásadně přes CTRL+1 (jak jsem jí kdysi poradil), protože při vytažení menu Formát se jí jen z toho pohledu sevřou útroby a "zpanikaří". Zato daňový přiznání počítá z hlavy asi stejně, jako já RGB kódy při psaní webů.
Takže jí by jiná psychologie AmiGo asi vyhovovala víc než nám...

Přestože AmiGo nechci ani zkoušet a zaručeně zůstanu u iGo, tak ale opravdu rozumím důvodům, proč se do toho v Nav'n'Go pustili a proč to udělali tak moc odlišně od iGo, že to bez hlubokých znalostí systému vypadá jako naprosto odlišná navigace (přestože ve skutečnosti jde pouze o nový oficiální skin).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audis  |  21. 04. 2009 11:05  |  [85.160.141.xxx]

dodatek: za kolosalni nevyhodu povazuju krome prujezdu i to, ze s nocnim rezimem nesnizi jas display. to je fakt nepochopitelny. kdybych znova cetl test, urcite bych nasel dalsi minusy, na ktere jsem z igo8 zvykly a pripadaji mi userfriendly. nonic, zustavam u igo8. ale fakt to nechapu, takove zakladni veci.. (body a nocni rezim). mel sem verzi igo8, ktera mi jas nesnizovala a musel sem rucne. opravdu musel, protoze to jinak oslnovalo. prezil sem ty tri kliky, tojo, ale ted uz mi to dela automaticky a to je user friendly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdeDa  |  22. 04. 2009 20:47  |  [89.103.162.xxx]

Prosím o radu. Mám N470. Dnes jsem s ní jel prvně. V Berouně mi nenašla hotel Grand.... ale budiž.
Aktivoval jsem ji na doporučených stránkách a mám stále problém s připojením k NTB (DELL)kde je instalován N_Toolbox. Po připojení se objeví hláška, že by zařízení mohlo pracovat lépe protože je USB v.2. To mi přijde divné protože mám úplně nový NTB. A program Toolbox se tváří , že nic není připojeno. N 470 se projeví obrazovkou s políčky připojení k PC nebo napájení. Pak se přepne do módu USB Mass Storage a nic. Předem děkuji za jakoukoliv dobrou radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdeDa  |  22. 04. 2009 21:13  |  [89.103.162.xxx]

S omluvou : na zařízení se po připojení k NTB ojeví USB DISK MODE.
Další divnost je , že po odpojení kabelu vždy opět startuje navigační SW i když byl před tím přístroj "Nahozený".
Po připojení k NTB se mi klasicky zpříztupní adresář přístroje. Takže NTB funguje. Program Toolbox po spuštění zjistí i upgrady ale vlastní zařízení nevidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warek  |  23. 04. 2009 08:50  |  [78.80.13.xxx]

Ja myslim, ze je to tedy vlastnost, zaprve to ze neni 2.0 se tyka samozrejme navigace ne notasu a jen je to pomale to je vse, a to druhe si myslim, ze je normalni stav na wince zarizenich, rezim activesync je schopny fungovat, ale mass storage mod primo odpoji systemu disk tak proto se restartuje ;) Co se tyce samotneho toolboxu tam jeste nemam tolik zkusenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdeDa  |  27. 04. 2009 17:13  |  [83.69.42.xxx]

Amigo nezná Radonice u Kadaně ??? Pořád nabízí Radonice u Prahy. Je toto možné ???....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdeDa  |  30. 04. 2009 17:18  |  [83.69.42.xxx]

S pomocí schopného pana Maška jsem pokročil ve vyhledávání Radonic v okr. Chomutov. Amigo je sice najde nesmím ale využít "inteligentního" dokončovaní hledaného města. I přes nabídku dokončení musím jméno města vyťukat celé. Potom se mi objeví několik Radonic z celé republiky a já si mohu konečně vybrat. Dalším OUHA je zjištění, že když se do uvedených políček vracím - nezůstane mi jako posledně hledané místo Radonice ale zčistajasna se tam objeví blízký Mašťov ??? Čudo judo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdeDa  |  30. 04. 2009 17:21  |  [83.69.42.xxx]

Může mi prosím někdo ověřit jestli mu to dělá jeho Amigo také...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koko  |  15. 05. 2009 12:28  |  [82.142.90.xxx]

Jen tak pro zajimavost jsem to zkusil u Igo 8,3 a tam se vse zjevuje korektne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  17. 07. 2009 18:07  |  [83.240.58.xxx]

Prosím, umí Amigo 3D terén? Možná jsem si nevšimnul, ale zmínku o tom jsem v testu nenašel.Děkujiza odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomatom  |  23. 07. 2009 12:41  |  [85.207.115.xxx]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milople  |  28. 11. 2009 09:17  |  [85.160.83.xxx]

Dobrý den, nemá někdo typ, jak navigaci NAVON 470 opravdu vypnout? Po dlohém stisku tlačítka přejde vždy jen do "sleep modu". Po cca. dvou dnech je ale baterie ůplně prázdná.... Díky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
La_da  |  29. 11. 2009 09:04  |  [193.84.186.xxx]

Menu - ukončit - knoflík zamacknout. Mozna se ti stava to u mne, knoflik se nechtene v tasce nebo kapse zapne a nav. bezi do vybiti. Nalepil jsem 2 kousky sucheho zipu po stranach knofliku a je po problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milople  |  29. 11. 2009 14:11  |  [85.160.85.xxx]

Díky za typ, ale v menu vůbec žádnou nabídku "ukončit" nemám. Není možné, že mám nějaký opravdu starý FW??? Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  29. 11. 2009 21:55  |  [88.102.243.xxx]

Zdravím uživatele N470, hodlám koupit navigaci a celkem o této uvažuji. Můžete mi říct jak jste s ní spokojeni a zdali byste se te´d nerozhodli třeba pro TomTom?Díky Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milople  |  30. 11. 2009 06:27  |  [194.228.215.xxx]

myslím si, že je to dobrá volba (výkon/cena). Jen mě zlobí to vypnutí a následné vybíjení baterie....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
La_da  |  07. 12. 2009 18:27  |  [193.84.186.xxx]

S tim vybijenim to je jedno jak vypnes, ja ji pouzivam denne, takze jsem na to neprisel,az po precteni tveho prispevku. Ten napis ukoncit je uplne vpravo dole pri vlezeni do menu, ale je prd platny, chtelo by to nejakej bug, budu muset vznest dotaz na prodejce, protoze to je zasadni chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
La_da  |  07. 12. 2009 18:24  |  [193.84.186.xxx]

Minuly tyden mi zamestnavatel zakoupil Tomtoma XL router trafic 42 zemí. Nez je koupil tak se ptal na moji Navon 470pro - jaka je. Rekl jsem po pravde ze jsem jezdil s Garminem 660 Nuvi a po zakoupeni Navonu jsem garmina odlozil, protoze neznam lepsi nez je Navon. On sel do obchodu a tam se dozvedel od prodavace ze TT je o tridu lepsi nez Navon a tak kopil toho TT. Ted jezdim (denne 400 az 500 km) po CR a mam vedle sebe zapnute obe dve. Je to docela horor, kdyz jedna rika jedte vlevo a druha drzte se v pravo. TT je strasne ukecana , zbytecne, Navon dava jednoduche srozumitelne pokyny, pri planovani trasy s vice body jde vsechno v Navonu velmi jednoduse zadat a potom se uz o nic nestarat, v TT se musi vsechno slozite proklikat a potom vzdy znovu vyhledat a potvrzovat..... no hnus fialovej. Pri vypoctu trasy dneska treba z moravy do Prahy TT se plete o hodinu dojezdu, Navon temer presne. Nqavon zna nadmorskou a TT ne. Celkova presnost map je podobna, Navon zobrazuje vice podrobnosti. Naprosto spickove jsou zobrazovane tabule v Nav , TT ztraci neustale signal a vede mezi stromy a pod. TT nezna treba ani novou dalnici z Prahy do KV atd atd atd........ Musim tedy konstatovat ze asi TT brzo poputuje ke Garminu a budu ja blbec pouzivat svuj soukromy N A V O N. Takze moje rozhodnuti i rada pro tebe je Navon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milople  |  07. 12. 2009 19:04  |  [85.160.65.xxx]

Ahoj,jak píšeš, uživatelsky je NAVON opravdu perfektní....
Pokud jsem v menu "navigace", tak tam skutečně v pravém rohu nabídka "ukončit" je, ale to mě hodí do hlavní nabídky a tam už nic než hlavní vypínač není......
Zkoušel jsem aktualizace, ale bez úspěchu
Pokud tedy u výrobce uspěješ, dej prosím vědět.
Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
La_da  |  11. 12. 2009 19:54  |  [193.84.186.xxx]

Tak tady je odpoved jak se to ma spravne vypnout, tak potom dej vedet jestli to je v pohode.

Vážený pane

potřeboval bych upřesnit, v jakém režimu dojde po dvou dnech k popisovanému vybití baterie:

a) k vybití baterie dojde po dvou dnech když je navigace uspaná? (tzn. sleep-mode - krátké stisknutí zapínacího tlačítka - cca 2 vteřiny)

nebo

b) k vybití baterie dojde po dvou dnech když je navigace vypnutá? (tzn. power-off mode - dlouhé stisknutí zapínacího tlačítka - cca 7 vteřin)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milople  |  15. 12. 2009 15:32  |  [194.228.215.xxx]

ahoj,
díky za typ!
Power off mode konečně objeven
Teď už by to snad mělo být OK.
Ještě jednou dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sally  |  23. 12. 2009 18:49  |  [89.24.189.xxx]

S navigací Navon jsme měla tu čest. Myslím, že navigace je za slušné peníze a nabízí dostatečné množství funkcí. Dovedla mě vždy na místo i zpět. Spíš se těžko prodává a každý vám hlavně nabízí jen TomTom s domněním, že tato navigace je nejlepší,ale tomu tak není. Navon doporučuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachtan  |  25. 12. 2009 20:11  |  [88.101.120.xxx]

Ahoj mluvil jsi o tom, že nějaký skin dovede zobrazit aktuální a povolené rychlosti prosím o nějaké navedení k tomuto tématu, to mi v IGO AMIGO moc chybí jinak navigace jak má být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
la_da  |  27. 12. 2009 12:01  |  [193.84.186.xxx]

Pokud je otázka na mne, tak te asi zklamu, Amigo toho umi strasne malo oproti normalnimu Navonu. Ta rychlost se zobrazuje automaticky pri pouzivani radaru v ikone "radar" a rychlost se zobrazuje treba v obci pri prekroceni 50 km/hod nebo v zadanzch usecich. Je tam opravdu hodne funkci ale dostupnych jenom v plne nav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor