Plně podporuji názor o nepovedeném zařízení.
Mám S555 a od počátku mám s tímto zařízením problémy.
Ve svém příspěvku se zaměřím na nedostatky protože právě tyto podstatně znehodnocují jinak zajímavé řešení finálu a jak výrobce nebo dodavatel v reklamě nabízí, profesionílního výrobku. Cítím se podveden a vážně uvažuji o tom, že to vyhodím.
Několikrát jsem toto zařízení reklamoval pro chybnou funkčnost SW. Vždy jsem přiložil seznam SW závad. Vždy mi to servis vrátil s vyjádřením: "Přístroj byl testován prostředky MIO a nebyly nalezeny závady". Ze strany servisu to hodnotím jako neprofesionální výmluvu nebo až sprosté odmítnutí. Chtěl bych vidět machra (také programuji a ne málo), který otestuje uživatelský program programem nebo tzv. prostředkem. Funkčnost, spolehlivost ale také to, je li SW např. uživatelsky přátelský se nedá otestovat jen tak nějakými prostředky. Jsou SW, např. letecká a zabezpečovací zařízení ..., které se testují speciálními SW ale MIO určitě takové prostředky nepoužívá. To by se jim nejen navyplatilo, není to jednoduché a ani se to v této třídě použití zařízení nedělá.
Domnívám se, že toto zařízení má takové množství nedostatků a chyb, že je mohu směle označit jako velmi nepovedené až šmejd. Jak jsem uvedl aktivně programuji a pokud bych pustil něco takového mezi své uživatele tak mohu svou živnost zabalit.
Abych neplival jen nekonkrétně jedovatou slinu, tak několik příkladů:
HW:
Konektor externího napájení a USB - vymyslet to, to musela být hlava. Co je nám, kteří jsme si to již koupili, platné že to bude v některé další sérii změněno, nebo nám tato zařízení MIO dodatečně vymění?
Dotyková obrazovka nereaguje zcela spolehlivě na dotyk. A uvedu příklad. Představte si hustý provoz na dálnici, jde se 130, musíte hlídat okolí, do toho drzé náklaďáky, máte toho někdy plné ruce. A to nemluvím o hustém městském provozu. Potřebujete např. jen zesílit zvuk. Ono to reaguje až na potřetí a někdy i hůře. Takové zařízení, které odvádí pozornost od řízení vozidla, je ve vozidle nebezpečné.
SW MIO:
Souhlasím s tím, že v navigaci jsou problény. Mám konkrétní zážitky, že cíl cesty je tzv. na dosah jen přejet most (přes který se jezdí) a přístroj Vás žene na obchvat. Nebo mě to nutilo projet areálem nemocnice. Mohu popsat řadu dalších případů.
Do přístroje jsem nahrál seznam klientů z mobilního telefonu. V zařízení MIO mám dva samostatné po sobě jdoucí, řádně setříděné seznamy. V každém jsou jiní klienti. Teď v tom hledejte. Nezkoušejte to za jízdy.
Na české klávesnici mi chybí "Š,š" - ono se tam už ani nevejde. Je alternativní možnost použít "S,s". Ale když už to děláme a na reklamách se holedbáme profesionalitou a kvalitou?
V manuálu se píše, že zvukový doprovod pro navigaci a při telefonování se nastavuje samostatně. Je to zcela přirozený a logický požadavek. Na mém přístroji je zesílení zvukového doprovodu společné. Teď si představte např. hustý městský provoz. Zvukový doprovod navigace je ztlumený - tady to známe. Do toho vám někdo zavolá, pokoušíte se zesílit zvuk a ono to na poprvé, na podruhé, ... nejde. Není to náhodou také nebezpečné. Raději telefonuji klasicky. Na co jsem si to tedy koupil? Testovací prostředky MIO, jak to asi otestují?
MIO More:
Je to hrůza. Již dlouho jsem nepracoval s takovým .... raději nebudu hledat vhodný terminis ...
První maličkost. Zkuste to spustit když nejste na síti. Hlásí systémové chyby typu chybí disk a pod. nebo to vůbec nejede, nic nehlásí a nejde to schodit, jen přes správce procesů.
Po spuštění, se sítí, běží asi interní proces ale nic to nehlásí. Nevíte co se děje. Pracuje to, nebo se to kouslo. Tento stav trvá někdy řádově až desítky minut. Pokud otevřete jiné okno a následně např. další, pak některé okno zavřete v okně MIO More zůstanou části jiných oken. Tvůrci zřejmě zapomněli na pravidelný Refresh okna MIO More.
Tento program má řadu dalších nedostatků. Mohl bych vypočítávat a vypočítávat. Je to prostě hrůza.
Tento program označuji, bez váhání, za uživatelsky přímo nepřátelský.
Mohl bych dále vypočítávat další a další nedostatky jak zařízení MIO tak i servisu.
Závěrem musím ještě říci, že boj jak s prodejcem tak i se servisem jsem vzdal. Každá rekamace mě stojí spostu drahoceného času, nervy a hloupé dohadování (kdyby jste to slyšeli jaké stupidnosti se vydávají za argumenty a ty výmluvy ...). Prodejce se toho chce zbavit už má peníze, vymlouvá se na servis a servis se chová "servisově" a testuje a testuje prostředky MIO.
Doporučuji --- Nekupujte to ---