Vodafone se musí omluvit operátorovi O2 za klamavou reklamu, která před dvěma lety srovnávala tehdejší hlasové tarify. Rozhodl o tom Vrchní soud v Praze, který potvrdil předchozí rozsudek městského soudu, uvedla ČTK.
Vodafone v roce 2008 spustil reklamní kampaň, kde prostřednictvím studentky Anny srovnával tarif O2 Simple 240, který stál 286 korun, se svým tarifem Nabito 119 za 224 korun s výrazným nadpisem "Nepodepsala" a následujícím textem: U Vodafonu jsem zaplatila o 22 procent méně než u předchozího operátora, a navíc jsem poslala více SMS.
Připomeňte si vizuály ke kampani "Nepodepsal", za kterou se po dvou letech bude muset Vodafone omluvit
Podle soudu nešlo tarify bez dalšího vysvětlení srovnávat, a proto reklamu označil za nekalou soutěž. Vodafone nyní musí v denících Právo, MF Dnes, Lidové noviny a týdeníku Týden umístit reklamu Nepodepsala a v její dolní polovině umístit bílý pruh s textem: Toto srovnání je nekalosoutěžní. Omlouváme se zákazníkům a společnosti Telefónica O2. "Dojde k tomu již brzy, v řádu týdnů. Přípravou zveřejnění se již intenzivně zabýváme," řekl ČTK mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.