Dva členové týmu OnePlus odpovídali na otázky na Redditu. Pročetli jsme tu masu textu za vás a máme pro vás stručný výtah toho nejzajímavějšího.
- „OnePlus 2“ (nástupce dnešního One) bude představen ve druhém nebo třetím kvartálu 2015.
- Pro druhou generaci se uvažuje o paměťové kartě.
- OnePlus Two zůstane u IPS displeje. OLED je nesrovnatelně dražší a jeho výhody za to nestojí.
- Další dotaz se týkal bezdrátového nabíjení: „Současné technologie na nás příliš nezapůsobily.“
- „Slyšíme volání po menším (4,7" až 5") telefonu a přemýšlíme o tom!“
- Co se pozvánek na koupi OnePlus One týče, tento pátek by mělo dojít ke zlomu. Nevíme, co přesně to bude, ale přechod k běžnému nákupu zatím ne (a v roce 2014 už se tak nestane).
- Dotaz na jiný druh zařízení, tablet nebo hodinky: „Testujeme produkty různých kategorií, ale ještě nemáme jasno v tom, který vypustíme na trh.“ V jedné z dalších reakcí později: „Líbí se nám hodinky, ale nebudeme komentovat spekulace.“
- Kovově vyhlížející linka obíhající OnePlus One je pochromovaný plast.
- „Nekomentujeme počty prodaných ani vyrobených zařízení.“
- „Ne, s naším byznysem rozhodně nejdou věci podle plánu. Hlavní problém je, že jsme asi tak 30násobně podcenili poptávku po našem telefonu a doteď jsme se z toho nevzpamatovali. Náš tým nebyl připravený na tak raketový start. Nabíráme další lidi jak rychle to jde a během příštích měsíců bychom konečně měli popadnout dech.“
OnePlus One se povedl, ještě více ale jeho propagace.
Jinak je v celém rozhovoru cítit oddanost zákazníků ke značce – až neuvěřitelná na to, že se zde stále bavíme o prvním produktu. Dotazník se hemží otázkami typu „Při hovoru téměř neslyším druhou stranu, kdy s tím něco uděláte? Ale telefon je super!“ Nebo „Děláte něco s náladovou dotykovou vrstvou? Můj telefon píše sám od sebe, což je k vzteku. Díky za odpověď, pokračujte ve skvělé práci.“
Týkat se ty stejné problémy iPhonu, má Apple na krku další aféru „XXXgate“, ale tyhle chlapíky pod výtkou ještě pochválí… Ať si o projektu OnePlus myslíte co chcete, zdá se, že má našlápnuto do učebnic marketingu.