Přidat komentář

Diskuze čtenářů k článku

Jan Dolejší  |  27. 02. 2011 13:16

Měl jsem předchůdce této navigace (bez TV tuneru) a byl jsem s ní velmi nespokojen. Pomalá, zasekávala se, až zkolabovala úplně, takže servis a nakonec po záruce odešla úplně (dle servisu neopravitelná). Servis - Molpir Group CZ a.s. - pomalý, nekomunikativní, arogantní.
Navigace má velmi slabou grafiku, spodní stavová lišta je malá a nečitelná, zvlášť po pár hodinách jízdy, když jsou oči unavené ...
Upgrade mapových podkladů mi nabízeli za 3 000 Kč ročně.

Jméno:

E-mail (nepovinné):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 Zasílat reakce Přidat komentář

Pravidla diskuzí na webu MobilMania.cz

Zasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu článku.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby, včetně ostatních účastníků diskuzí a autorů článků. Příspěvky nesmí poškozovat web MobilMania.cz ani ostatní projekty provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející multimediální či programový obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany redakce upraveny.
  • Právo moderovat diskuze mají pouze vybraní zástupci provozovatele. Základní kontrola každého příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • MobilMania.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v diskuzích, vždy konečné slovo.