Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analytická společnost Berg Insight předvídá vrchol prodejů automobilových navigací (PND) již v příštím roce, a to celkovým objemem 42 milionů kusů. Poté by mělo docházet k postupnému snižování pod tlakem chytrých telefonů a levných, pevně vestavěných navigací ve stále širší nabídce automobilů.

K meziročnímu poklesu prodaných navigací přitom dochází již nyní v Severní Americe a Evropě. Tento pokles však zatím překonávají prodeje v Brazílii, Indii, Rusku a především v Číně. Berg Insight dále předpokládá, že v roce 2015 bude 80 procent všech prodaných automobilových navigací vybaveno komunikačním modulem v mobilních sítích pro datové přenosy. Jde o logický vývoj a v podstatě jediný směr, kudy se mohou automobilové navigace dále rozvíjet. S připojením k internetu následně souvisí i rozšíření nabídky služeb jako dopravní informace, varování před rychlostními kamerami, předpověď počasí a další.

Témata článku: Navigace, Pro řidiče, Analýza, Vrchol, Prodej, Postupné snižování, Auto

Určitě si přečtěte

Český mobilní internet je zakletý. Nejen pro nás, ale i pro zahraniční analytiky

Český mobilní internet je zakletý. Nejen pro nás, ale i pro zahraniční analytiky

** Analitici z Finska srovnávali, co nabízí 137 operátorů za 30 eur ** Nabídka českých operátorů je asi moc složitá, analytiky zmátla ** Stále víc operátorů nabízí neomezená data, u nás jsou v nedohlednu

Včera | Pospíšil Aleš | 31

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 26