Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analýza: vrchol prodejů automobilových navigací v roce 2011

Analytická společnost Berg Insight předvídá vrchol prodejů automobilových navigací (PND) již v příštím roce, a to celkovým objemem 42 milionů kusů. Poté by mělo docházet k postupnému snižování pod tlakem chytrých telefonů a levných, pevně vestavěných navigací ve stále širší nabídce automobilů.

K meziročnímu poklesu prodaných navigací přitom dochází již nyní v Severní Americe a Evropě. Tento pokles však zatím překonávají prodeje v Brazílii, Indii, Rusku a především v Číně. Berg Insight dále předpokládá, že v roce 2015 bude 80 procent všech prodaných automobilových navigací vybaveno komunikačním modulem v mobilních sítích pro datové přenosy. Jde o logický vývoj a v podstatě jediný směr, kudy se mohou automobilové navigace dále rozvíjet. S připojením k internetu následně souvisí i rozšíření nabídky služeb jako dopravní informace, varování před rychlostními kamerami, předpověď počasí a další.

Váš názor Další článek: AlphaUI: klávesnice se stěhují na záda telefonů (video)

Témata článku: Navigace, Pro řidiče, Analýza, Vrchol, Auto, Postupné snižování, Prodej


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 14

RECENZE: OnePlus 6 — další pokus o zabití vlajkových lodí

RECENZE: OnePlus 6 — další pokus o zabití vlajkových lodí

** Poměr ceny a výkonu je fantastický ** OxygenOS je fakticky čistý Android ** Foťák je krůček za nejlepšími

Jakub Michlovský | 53