Ceny ceny a zase ceny. Kdy už se z toho všichni konečně zblázníme? Cena klesá, technická podpora mizí a procento zmetků o ketré se nikdo nechce starat stoupá. Taky už víme že navigovat ta krabička umí a tak blbneme s MP3, fotobankami, video, foťákama....navigace s vodotryskem....jistě by se taková capovina skvěle prodávala. V duchu vlezlých a hloupých reklam typu: pro Vás cokoliv, vy za to stojíte, ceny sražené až na dno, k sekačce GPS zdarma. Zůstanou na trhu pouze prodejci u kterých bude strach nakupovat. Legisĺativa EU pro to dělá opradu naprosto vše. Dělat naviagce znamená dát zákazníkovi zázemí a jistotu. Mít znalost historie značky a řešení všech problémů. Kdykoliv se totiž může pokazit cokoliv. Je to nesmírně složitá technologie. Jistě tech support hypermarketu udělá vše, co bude v jeho silách. Již i notoricky známí káceči stromů útočí. Nedávno udělali tečku za svým podnikáním dva unikátní znalci PDA. Bylo mně z toho opravdu smutno. Je to jako když vymře rostlinný nebo živočišný druh. Je to stejně zbytečné, marketing již dávno zvítězil nad zdravým rozumem a solidností. Koho tohle vlastně zajímá a proč to píšu???????? Už ani nevím