Český trh s navigacemi: zajímavý rozhovor se šéfem Garminu

Na webu časopisu Marketing&Media si můžete přečíst zajímavý rozhovor s Ivem Steinerem, obchodním a marketingovým ředitelem firmy Picodas Praha, která v České republice zastupuje značku Garmin. Rozhovor je postaven spíše obchodně; týká se distribuce, značek na trhu, jejich podílu, způsobu marketingové komunikace. Přesto je v něm hodně informací, které i běžným uživatelům stojí za přečtení.

Osobně si nejsem úplně jistý udávaným podílem značek na českém trhu. Je pravda, že u nás neexistují žádné oficiální statistiky, ale 15 % a třetí místo pro TomTom se mi zdá velmi málo. Měl bych výhrady i k některým dalším informacím, ale jde o rozhovor, tedy o názor zpovídaného.

Diskuze (5) Další článek: Google Maps přidaly terénní mapy

Témata článku: Garmin, Šéf, Český trh, Trh, Český


Určitě si přečtěte

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Odlehčená verze prvních hodinek Xiaomi Huami Amazfit Xiaomi Huami Amazfit Bip míří do ČR za cenu 2 500 Kč Mají vestavěnou GPS a slibují výdrž až 45 dní

Petr Březina | 138

RECENZE: Samsung Galaxy J6 je základ pro nenáročné. Vyčnívá jen AMOLED

RECENZE: Samsung Galaxy J6 je základ pro nenáročné. Vyčnívá jen AMOLED

** Otestovali jsme nový model spadající do nejnižší řady Galaxy J ** Část funkcí si bere od Galaxy A6, kovové tělo však nahradil kvalitní plast ** I tak se ale novinka prodává za 6 500 Kč. Není to trochu moc?

Martin Chroust | 22

Vybrali jsme 12 povedených tabletů, které udělají radost pod stromečkem

Vybrali jsme 12 povedených tabletů, které udělají radost pod stromečkem

** Jak se zorientovat v široké nabídce tabletů a proč tablet vůbec chtít? ** Vybíráme 12 nejlepších modelů napříč cenovým spektrem ** Cena použitelných modelů začíná na dvou tisících korun

Jan Láska | 93