Český trh s navigacemi: zajímavý rozhovor se šéfem Garminu

Na webu časopisu Marketing&Media si můžete přečíst zajímavý rozhovor s Ivem Steinerem, obchodním a marketingovým ředitelem firmy Picodas Praha, která v České republice zastupuje značku Garmin. Rozhovor je postaven spíše obchodně; týká se distribuce, značek na trhu, jejich podílu, způsobu marketingové komunikace. Přesto je v něm hodně informací, které i běžným uživatelům stojí za přečtení.

Osobně si nejsem úplně jistý udávaným podílem značek na českém trhu. Je pravda, že u nás neexistují žádné oficiální statistiky, ale 15 % a třetí místo pro TomTom se mi zdá velmi málo. Měl bych výhrady i k některým dalším informacím, ale jde o rozhovor, tedy o názor zpovídaného.

Diskuze (5) Další článek: Google Maps přidaly terénní mapy

Témata článku: Český trh, Garmin, Trh, Český, Šéf


Určitě si přečtěte

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

RECENZE: Honor 8X — obr téměř bez chyb

** 6,5" displej nemusí nezbytně znamenat nepoužitelně velkou plácačku ** Výbava nezklame, až na zastaralý microUSB konektor ** Zásadní inovace nečekejte, ale ve střední třídě to (zatím) nevadí

Martin Herodek | 62

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

Jak na platby mobilem a chytrými hodinkami? Vše, co potřebujete vědět

** V Česku máme mnoho možností, jak platit bezkontaktně ** Na výběr jsou různé platformy i typy zařízení ** Co je potřeba udělat, abyste mohli platit taky?

Jan Láska | 72

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Nástupce původního modelu Amazfit podražil a vrhá se tak do nelehkého boje s konkurencí, která za příplatek několika stovek, nabízí o hodně víc funkcí.

Ondrej Papánek | 26