Český trh s navigacemi: zajímavý rozhovor se šéfem Garminu

Český trh s navigacemi: zajímavý rozhovor se šéfem Garminu

Na webu časopisu Marketing&Media si můžete přečíst zajímavý rozhovor s Ivem Steinerem, obchodním a marketingovým ředitelem firmy Picodas Praha, která v České republice zastupuje značku Garmin. Rozhovor je postaven spíše obchodně; týká se distribuce, značek na trhu, jejich podílu, způsobu marketingové komunikace. Přesto je v něm hodně informací, které i běžným uživatelům stojí za přečtení.

Osobně si nejsem úplně jistý udávaným podílem značek na českém trhu. Je pravda, že u nás neexistují žádné oficiální statistiky, ale 15 % a třetí místo pro TomTom se mi zdá velmi málo. Měl bych výhrady i k některým dalším informacím, ale jde o rozhovor, tedy o názor zpovídaného.

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sauvage 30. 11. 2007 20:17:35
    Ono je to takové "novinářské" zjednodušení. Kdyby napsali, že je to...
  • Marek Lutonský 29. 11. 2007 8:58:16
    Nedá se to. V ČR tyto prodeje nikdo oficiálně nesleduje, na rozdíl třeba...
  • garry 29. 11. 2007 0:02:12
    Da se nejak zjistit kolik PND navigaci prodaly jednotlive znacky letos na...