Garmin roste, oblibu si získávají především turistické navigace

Diskuze čtenářů k článku

rak  |  11. 10. 2010 11:21

Zjímalo by mě jak je to s navigací do mobilních telefonů, mobile xt už je tuším 2 roky stará. Bude ještě někdy novější verze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hfjggbfh  |  16. 09. 2010 20:38

outdoorové navigace umí garmin lépe, to není žádná novinka. automobilové navigace umí mnohem lépe tomtom ... tomtom umí navigovat chytře, garmin je hloupější ale bytelnejsi do terénu, nemluvě o lepších turistických mapách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kutil  |  09. 08. 2010 15:50

...tak je to o ničem a zákazníci jim utečou. Mě odešlo v záruce tlačítko u eTrex, tak jsem zašel do Picodas, jako k hlavnímu zastoupení, ale oni mě poslali pryč s tím, že mám navigaci reklamovat u prodejce. Tak jsme ji poslal z Prahy do Brna, odtud ji poslali do Agory do Brna a ta ji poslala do firmy GPS centrum. Od tud už ale do Picodas nedošla a prostě se ztratila. Tak mi vrátili peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fk  |  09. 08. 2010 23:53

Tak to neni tak spatny vysledek, ne? Ted bude cena urcite nizsi, nez v dobe puvodni koupe a je to s plnou zarukou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  10. 08. 2010 00:36

Takze si ted budete stezovat vsude? Proste to tak maji - nedivte se. Brani se tak "sedym" dovozum. Ja jim rozumim.

Krom toho, servis maji naopak excelentni. Kdyz koupite garmina primo u garminu, tak jejich pristup k reklamacim je bezkonkurencni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kofolytik  |  10. 08. 2010 09:09

Promiňte, ale co je v dnešní době "šedý dovoz"? Pokud si koupím navigaci v Německu a v záruční době je s ní nějaký problém, proč bych ji nemohl reklamovat v České republice, když se po celé EU prodávají identické navigace? Jen kvůli tomu, že české zastoupení přidává (na 1690 stejně nepoužitelnou TOPO mapu) a prodává ji o 2000 dráž? Pokud bude cena +-300 korun, pak to nebudu řešit, ale rozdíl v řádu tisíců je už znát.

P.S. Moje první navigace byla nüvi 760 koupená z GPScentra v Plzni. Po pár měsících následovala reklamace, která se nestihla do 30ti dnů vyřídit, takže jsem dostal zpět peníze a koupil si v Německu novou 765t. Takže na mé straně spokojenost, ale takhle by to fungovat nemělo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  10. 08. 2010 15:28

No ono je to jednoduchý. Prostě každá značka má svého dovozce do konkrétní země a šedý dovoz prostě existuje. Nejde o tebe jako jednotlivce, ale o malé firmy, které v Německu koupí třeba 50 ks nüvi 765, tady je prodají se ziskem, ale záruku? No tu si přece uplatněte u oficiálního dovozce. To je podle mně šedý dovoz.
U ostatních značek je to různý, třeba u jedné nejmenované značky foťáků to bylo tak, že pokud si koupil třeba ve Francii, byl servis i v ČR, ale fungoval tak, že se to posílalo do centrálního sevisu pro Evropu v Německu a neopravovalo se to u nás (na rozdíl od těch koupených v ČR). Tím se to pěkně protáhlo a samozřejmě neplatila lhůta 30 dní na reklamaci. No a pokud si chtěl opravit do 30-ti dnů tak sice v ČR, ale za prašule. Záleží prostě na výrobci, protože třeba v tomhle případě šla částka na servis za foťáky koupené v ČR přímo za zastoupením pro ČR.
Takže to jen na okraj k tématu "šedý dovoz".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr H.  |  13. 08. 2010 20:59

Jo jo šedý dovoz z tohoto pohledu skutečně existuje, ale jak již psal o příspěvek výše, pokud by firma - výrobce stanovil jednotnou cenu pro celou Evropu a ne pro jednotlivý státy nebo cenu jen doporučil, tak by šedý dovoz neexistoval, firmy hold jen využívají mezery a rozdíly v cenách jednotlivých států a chovají se jako každý jiný podnikatel - levně koupit, draze prodat. Bohužel servis a následný služby u těchto dovozců váznou, to už ale taky záleží na slušnosti a schopnostech jednotlivých prodejců či obchodníků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gpscentrum  |  10. 08. 2010 15:25

Dobrý den, pokud se jedná o přístroj eTrex Vista HCx v.č. 16D125890 s nefunkčním tlačítkem, tak z Agory v Brně do GPSCENTRa dorazil a je nyní stále na servisu u Picodasu. Určitě se v GPSCENTRU nic neztratilo, žádnou další reklamaci eTrexu v tuto chvíli neevidujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor