Jak oznámit chybu v mapách Topo Czech nebo Atlas Czech

Diskuze čtenářů k článku

Riccardo  |  07. 08. 2008 11:37

Moje oznámení chyb se stejně do další verze nedostalo. Sice mi poděkovali, ale výsledek žádný. A to jsem to oznamoval asi před rokem a půl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 08. 2008 13:31

No mně ani nepoděkovali ani nic. Stejně jako předtím na otázku na support z webového formuláře. Na ten problém jsem se pak zeptal amerického garminu a ti mi naštěstí odpověděli do druhého dne. Ale pikodas asi drží bobříka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 08. 2008 12:37

Tak nakonec se prece ozvali ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alda  |  03. 08. 2008 19:11

Vím, že to sem nepatří, ale zajímalo by mě jak se tyto přístroje liší Oregon má nižší cenu než Colorado což mě zarazilo.

Pro marka:
Kdy můžeme čekat test oregonu budeš se tam věnonovat i rozdílům (kromě obrazovky)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  04. 08. 2008 00:14

Co třeba být trochu aktivnější a najít si to příště sám ?

https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=145&compare=compare&compareProduct=11019&compareProduc t=14903

http://garminoregon.wikispaces.com/Colorado+vs+Oregon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
falcon  |  01. 08. 2008 20:08

Zaujala mne poloha značky letiště v dolíku na Komínském potoce (který tam fyzicky není). Když jsem se podíval na souřadnice do databáze letišť a na souřadnice značky byly naprosto shodné. Kdo připravuje tyto matoucí podklady? Jak je možné že na Aero 6.5 je poloha správná, na Topo Czech 1.2 také, ale nová Topo Czech 2 hlásá nesmysl, stejně jako oficiální Databáze letišť. To u nás pracuje na mapových podkladech několik "nezávislých" institucí, nebo někdo použil neodpovídající vrstvy.
Stejně tak mi není jasné barevné značení zastavěných ploch, v řadě případů je zaměněna a zástavba je tak zelená a volné plochy cihlové, např. sídliště Jabloňová rovněž v Brně?!
Snad alespoň poloha je v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxmz  |  01. 08. 2008 21:28

Ta značka je mimo jen trochu a ten potok tam fyzicky je, ale v trubkách. V zabagedu to rozlišeno je (povrch/trubka), ale Picodas to interpretuje stejně. Tak máme jedinečnou možnost sledovat původní trasu Ponávky nebo její bypass co vede pod Lesnou do Svitavy. Obojí v trubkách, ale v TOPO 2 se to tváří jako na povrchu. Kdo se podle toho bude chtít orientovat má prostě smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
falcon  |  02. 08. 2008 07:50

Ano, je mimo jen trochu, ale proč na starších mapách je správně a na této novince ne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warek  |  02. 08. 2008 09:56

Treba proto ze starsi mapy nebyly delane ze zabagedu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 08. 2008 10:45

Protože byly zřejmě použity jiné databáze. Snad komplexnější, ale možná s určitými chybami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  01. 08. 2008 15:27

To Wilsonovi jezero musí být něčí vtípek, tam by opravdu voda být nemohla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caster  |  01. 08. 2008 15:42

No a nebo easter egg pro rozpoznani kdyby nekdo vykradal mapova data, jak se spekulovalo na foru gc.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 01. 08. 2008 15:58

Jezírko je ve všech mapách od Navtequ. Třeba i na Live Maps, i v City Navigatoru pro Garmin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor