Zdá se, že T-Mobile jde na věc chytře. Po užitečné službě Sponzor přichystal pro Twisťáky, kteří jsou věčně bez kreditu novou záchrannou možnost s názvem „Zavolej mi zpátky!“. Jednoduše řečeno, pokud nebude mít zákazník s předplacenou kartou dostatečný kredit, aby uskutečnil hovor, neuslyší hlášku „Litujeme, ale nemáte dostatečný kredit na uskutečnění hovoru“, ale ozve se hlasový automat, který nabídne odeslání textové zprávy nebo prozvonění volaného. SMS lze poslat jen na číslo ve vlastní síti, zpráva bude mít nedefinovaný text, pravděpodobně něco ve smyslu: Ahoj, nemám momentálně dostatečně vysoký kredit, zavolej mi prosím! Díky. Prozvánět můžete i ostatní mobilní čísla.
Prozvonění je vlastně pokus o spojení o minimální délce, tak aby volaný nestihl přijmout hovor. V případě, že by se mu to přece jen podařilo, uslyší výzvu ke zpětnému zavolání. Pokud volané číslo není dosažitelné (je obsazeno, telefon je vypnutý či mimo signál), k prozvonění nedojde a tento pokus se nepočítá do limitu. Výjimku tvoří hovory přesměrované do hlasové schránky. O úspěšnosti prozvonění i doručení SMS je volající informován zpět opět textovou zprávou. A nyní k podmínkám, novou službu totiž nelze využívat donekonečna.
Možnost dát o sobě vědět a požádat o zavolání zpět může zákazník využít maximálně pětkrát. Pokaždé, když je kredit dobit a jeho hodnota přesáhne 10 Kč, je počítadlo vynulováno a systém dovolí dalších pět pokusů. A ještě několik dalších omezení: službu může Twistař využít pouze tehdy, pokud:
- nemá dostatek prostředků k uskutečnění hovoru
- není v zahraničí, a tedy nevyužívá roaming
- volá číslo registrované v některé z českých mobilních sítí
- dosud nespotřeboval všech pět možných pokusů
Další praktická služba, která operátorovi zajistí několik jinak nerealizovaných hovorů. Nejedná se ale o žádnou převratnou novinku, něco podobného pod názvem SOS SMS nabízí od října 2006 také Vodafone. Zákazníci T-Mobilu s předplacenou kartou mohou využívat „Zavolej mi zpátky!“ od 19. května 2008.