Navigace Dynavix nyní nově i pro iPhone

Diskuze čtenářů k článku

Golf  |  09. 03. 2011 21:13

Pokud chcete znat zkusenosti z realneho provozu a mate pristup na forum.iphone.cz, tak se dozvite vic. Na okraj, je to pres pocatecni neduveru pouzitelne, az na funkci radaru diky stare databazi. Dokonce tam s nami diskutuje primo clovek z Dynavixu a klobouk dolu, ze se tam objevil, v jame lvove. Takze zname i par detailu co bude v budoucnu! V kostce, chova se v Praze lip nez treba TomTom (ac ma stejne mapy), je prehlednejsi graficky jak Navigon, vychytat ty radary a par musek a pro pouziti v Cesku bude skoro bezkonkurencni, diky domacimu prostredi... Moc jsem mu pred uvedenim neveril, ale uz ted muzu doporucit. No a dalsi mapove verze budou nasledovat, i mapu ameriky cheji udelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Veselý  |  10. 03. 2011 05:14

No podívejte se, já s navigací Dynavix 9 PDA najezdil za rok 40000 km. Když šla, bylo to fajn. Pak vyšla aktualizace map, kde prostě chyběly malé obce. Já to zjistil až na služební cestě, kdy jsem se potřeboval na navigaci spolehnout. Problém jsem hned nahlásil na podporu. Opraveno bylo až za několik měsíců... Další příklad - jel jsem s navigací Dynavix 700 km daleko na Slovensko. Chtěl jsem upozorňovat na zajímavá místa na trase - další problém - u navigaci nešlo nastavit, na jak vzdálená místa na trase to má upororňovat. A standardně to upozorňuje jen na místa příliš blízko od plánované trasy. Nemáte šanci najít zámek na trase, který je 2 km od trasy, aby Vám nabídl, že ho do trasy přidá. Dále - v Dynavix 9 PDA (což je stejná verze, která je v jejich PNA navigacích), nefunguje na upozorňování na překročení rychlosti. Tedy ono tam je, ale jen v obci 50, mimo obec 90, ale nejsou tam úseky kde je 70, 80, a další omezení, byť tyto informace v datech od TeleAtlasu obsaženy jsou. Dále v Dynavixu není možné nastavení tolerance překročení rychlosti (třeba +10%). Dále v případě místa s radarem Dynavix volá "zpomal", "zpomal" i když jedete předepsanou rychlostí v daném úseku (dokonce i když jí podkročíte). Dále - připojoval jsem Dynavix pomocí bluetooth s TMC modulem Navilock, který mám připojený za autorádiem (skvělá věc!) Dynavix se na to připojil, načítal dopravní informace, ale nepřesměrovával podle toho trasu. Naopak, při dlouhé trase po dálnici mě x-krát shazoval zbytečně z dálnice a po pár metrech mě zase naváděl zpět, přitom o TMC událost nešlo, tam jsem měl nastaveno, aby žádal o potvrzení přesměrování. Chcete další příklady? Ono to do cíle dovede. Na krátké trasy po Praze je to taky dobré, tam je Chytrá trasa použitelná, ale zkuste vyrazit na dovolenou nebo dalekou služebku a chtít od toho více... S Dynavixem jsem najezdil 40000km a už ho nechci, byť se mi v základu líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peace  |  31. 03. 2011 19:49

Vyzkouseno, funguje to na iPhonu ouplne mrtedobre myslim ze neni co resit. peace with you

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Veselý  |  31. 03. 2011 20:22

A kolikpak km jste s tím najezdil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Veselý  |  09. 03. 2011 13:02

No tak u navigace Dynavix doporučuji zdrženlivost před předčasným jásáním. Používám rok Dynavix 9 s Chytrou trasou pro Windows Mobile 6.5 (HTC Touch Pro 2+Energy ROM) a mohu zodpovědně říct, že hlavní problém Dynavixu je ve vývojovém týmu, který tento software vyvíjí. Bohužel vypouštějí verze nedostatečně otestované se zásadními chybami. A to neustále a dokolečka - nová verze=odstranění některých chyb, ale přidání nových a často zásadních. Komunikace s jejich technickou podporou je taky námět na román. Naštěstí se mi podařilo obklikou dostat kontakt na člověka z vývoje, na kterého se přes technickou podporu nedostanene a ten se mnou ochotně vše řešil. Přesto jsem po roce používání, neustálých aktualizací o velikosti 4GB (neaktualizují části, ale vždy jen komplet i s mapami) a problémů při jízdě nebo ráno před jízdou, kdy navigace prostě nešla ani po restartu PDA, navigaci vrátil a požádal o vrácení nemalých peněz. Takže navigace má pěkné prostředí, když funguje tak naviguje docela dobře, hlas Lišky jen tak neomrzí, obměňuje se atd. Ale chybí řada funkcí běných u jiných navigačních sw (kontrola rychlosti, průjezdní body v určité vzdálenosti od trasy atd) a hlavně - vývojový tým nemá dostatečný systém kontroly před vydáváním verzí a aktualizace jim trvají velmi dlouho, a to včetně aktualizace map. Byl bych rád, kdyby to na platformě iOS neplatilo, ale obávám se, že se to jen tak nezmění... Já už to testovat nebudu, potřebuju navigaci užívat a ne pořád řešit, proč padá či nejdou mapy atd. Mojí důvěru Dynavix ztratil (stejně tak jako MIO po opuštění sw iGO nebo TomTom, jehož sw Navigátor se za léta změnil jen minimálně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel karásek  |  07. 03. 2011 11:10

S touto navigací mám jenom samé problémy. Nedoporučuji ani náhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  07. 03. 2011 11:23

Problemy ? Popis je, pokud se jedna o prave tuto navigaci. Teprve dnes vysla a uz mas jasno ? A nebo mluvis o jinem Dynavixu, ktery daval Mountfield v jedne akci asi pred rokem ? Tyto dve verse nemuzes srovnavat ani omylem, tato nova je uplne o necem jinem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snemam  |  07. 03. 2011 11:35

A jak vis, ze tato nova verze je uplne o necem jinem?
Abych pouzil vetu od tebe: "Teprve dnes vysla a uz mas jasno?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VimVim  |  07. 03. 2011 11:41

No stačí se podívat na AppStore a uvidíš, že to je nejstahovanější aplikace za dnešek, myslím tedy, že už jí pár lidí otestovalo I když je to horká novinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  07. 03. 2011 12:01

Pocet stiahnuti nehovori nic o kvalite produktu!!! A otestovat navigaciu za par hodin sa tiez neda, na to treba daleko viac casu a hlavne kopec najazdenych KM, aby si mohol o tej ktorej navigacii povedat ci je dobra alebo stoji, ludovo povedane, " zaprd" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VimVim  |  07. 03. 2011 13:07

O kvalitě produktu jsem se nezmiňoval... samozřejmě tedy s váma souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  07. 03. 2011 12:07
Frame  |  08. 03. 2011 11:57

Cesi do toho! Ta navigace je fakt super a navic je ceska... Pro nasince jasna volba nejlepsi je snadnost ovladani jako ma Navigon a zazitek z jizdy super. Pripravujete recenzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Computeru | 09. 03. 2011 10:02

Ano, aplikaci budeme testovat. Recenze nebude ale za pár dnů, chceme ji pořádně vyzkoušet v praxi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frame  |  09. 03. 2011 11:27

Super urco to chce poradne potrapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  09. 03. 2011 10:42

Jak u iPhone verze vypadá listování v dlouhých seznamech (např. v seznamu POI)? Na hardwarové navigaci je to totiž u Dynavixu od verze 9 absolutně nepoužitelné. Neexistuje tam stránkování, není možné rolovat pohodlně seznamem, bez stylusu si člověk ani neškrtne.
Taky by mě zajímalo, jak je na tom iPhone navigace s hlasitostí. Na hardwarovém Dynavixu je Liška o hodně tišší než všechny ostatní hlasy, což je dost pitomé. Liškovy hlášky mě baví, ale v trošku hlučnějších autech vůbec nejsou slyšet - přitom stačí přepnout na Ilonu nebo jiný dynavixácký hlas a hlasitost je obstojná. Podle mě by Lišku měli nahrát znovu nebo to alespoň prohnat nějakým maximizerem hlasitosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ecolog  |  09. 03. 2011 11:23

No cele ovladani je jako na iPhone, to znamena ze seznamy plynule jde projizdet... nevim co k tomu dodat, proste pokud mas iPhone, tak tahle aplikace se chova stejne (rychle a intuitivne) jako standardni predinstalovane aplikace. Ted jsem cetl na fcb, ze zrovna je nejprodavanejsi na App Storu.... Co se tyce lisky tak se da podle toho jezdit, nevim jak to maj jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  09. 03. 2011 16:15

Mezi "dá se podle toho jezdit" a "je to skvěle slyšet, i když motor řve jak kráva" je velký rozdíl, na klasické navigaci je ta různá úroveň hlasitosti fakt poznat. I když u iPhone verze, pokud by měla výstup na handsfree, by se dal liška poslat do sluchátka a to by mohlo pomoct.
Co se týká těch seznamů na klasické navigaci, tam se prostě objeví seznam, vpravo má malý posuvník a na ten se člověk musí trefit stylusem. Jinak seznamem rolovat nejde. Staré verze měly šipečku nahoru a šipečku dolů a tím se dalo listovat po stránkách a šlo to ovládat i prstem. Dneska to fakt nejde - a za jízdy už je to úplně utrpení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor