Novinky v české topomapě pro Garminy

Prohlédněte si přehled změn, které obsahuje nová mapa TOPO Czech v1 vůči předchozím verzím. Zdrojem jsou informace od výrobce.

Rozdíly oproti mapě TOPO 50 v2

Tuto mapu doposud prodával Picodas Praha a jeho dealeři. Rozdíly vůči mapě dodávané v akci obchodu Mountfield najdete v další části.

• V mapě jsou zakresleny uliční sítě včetně názvů ulic ve větších městech. Pokrytí je totožné s mapou Atlas CR10R v5.

• Plně funkční je routing (automatický výpočet trasy). Funguje po všech zpevněných asfaltových komunikacích, není k dispozici u polních a lesních cest, turistického značení a cyklotras,

• Do mapy je přidána databáze cyklotras, která je spojitá a napasována na silniční síť.

• V mapě je nově zákres velmi vysokého napětí 110, 220 a 440 kV.

• Ve středočeském kraji je k dispozici zákres naučných stezek.

• Nové kategorie bodů zájmu: železniční stanice a zastávky, objekty čs. opevnění, turistická známková místa.

• V mapě jsou vrstevnice s krokem 20 metrů.

• V programu MapSource je vidět stínovaný reliéf terénu (do navigace se nenahrává).

• Nově je v datech přidána datová vrstva chráněných území a národních parků.

• Mapa má upravenou podkladovou základní mapu (basemap).

• Mapa má jemnější detail. Především liniové prvky, např. vrstevnice, jsou více vyhlazené.

• Program MapSource podporuje funkci výškové profilu trasy.

• Mapa obsahuje více než 500 oprav, které výrobce nashromáždil od uživatelů. Některé opravy nebyly ještě zpracovány, neboť vyžadují ověření nebo doměření v terénu,  a to zatím nebylo možné.

• Instalace mapy obsahuje MapSource ve verzi 6.10.0.2 včetně počeštění.

• Registrace mapy a vygenerování odemykacího klíče bude on-line na českých stránkách Garminu (www.garmin.cz).

Rozdíly oproti mapě TOPO 50 v3

Tuto mapu bylo možné koupit v rámci akce obchodu Mountfield.

• Plně funkční je routing (automatický výpočet trasy). Funguje po všech zpevněných asfaltových komunikacích, není k dispozici u polních a lesních cest, turistického značení a cyklotras,

• Do mapy je přidána databáze cyklotras, která je spojitá a napasována na silniční síť.

• V mapě je nově zákres velmi vysokého napětí 110, 220 a 440 kV.

• V mapě jsou vrstevnice s krokem 20 metrů.

• V programu MapSource je vidět stínovaný reliéf terénu (do navigace se nenahrává).

• Nově je v datech přidána datová vrstva chráněných území a národních parků.

• Mapa má upravenou podkladovou základní mapu (basemap).

• Mapa má jemnější detail. Především liniové prvky, např. vrstevnice, jsou více vyhlazené.

• Program MapSource podporuje funkci výškové profilu trasy.

• Mapa obsahuje více než 500 oprav, které výrobce nashromáždil od uživatelů. Některé opravy nebyly ještě zpracovány, neboť vyžadují ověření nebo doměření v terénu,  a to zatím nebylo možné.

• Instalace mapy obsahuje MapSource ve verzi 6.10.0.2 včetně počeštění.

• Registrace mapy a vygenerování odemykacího klíče bude on-line na českých stránkách Garminu (www.garmin.cz).

Diskuze (1) Další článek: Návod: s navigací proti policejním radarům

Témata článku: Nov


Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 10

Samsung Galaxy Watch: Chytré hodinky tikají a odbíjejí. Těšte se na eSIM!

Samsung Galaxy Watch: Chytré hodinky tikají a odbíjejí. Těšte se na eSIM!

** Samsung v New Yorku představil i novou generaci hodinek Galaxy Watch ve dvou velikostech a třech barvách** Hodinky mohou tikat a odbíjet jako běžné analogové hodinky ** Připojíte je k Androidu i iOS, my se těšíme zejména na model s eSIM

Martin Chroust | 23

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Baterie v mobilních zařízeních se vyvíjejí, i když možná ne tak rychle jako některé jiné komponenty. Přesto už s dnešními články není žádoucí pracovat jako kdysi s NiCd bateriemi.

Jan Láska | 117