To, co napíšu, je sice kapku jiná situace, ale princip podobný. Po krutém zdražení pevnè O2 jsme vypověděli smlouvu s přenosem čísla k jinému operátorovi. ČVOP jsme dostali. O2 má výpovědní dobu, kdo ví proč, 42 dní. Takové fajn "kulaté" číslo. Dobře se pamatuje. Proč ne 30 jako všude jinde? Inu nevadí.Číslo bylo až nečekaně promptně uvolněno do jiné sítě a zbývaly asi 2 měsíce do zániku smlouvy s O2, kterè nám O2 ovšem do halíře beze všeho naúčtovalo. Linka byla 86 letè babičky, která léta vždy platila všecko řádně a včas. Ani to se O2 nepříčilo. Takže milá babička platila za 1 linku po 2 měsíce souběžně dvěma operátorům.Řeknete mi, že jsem blbec, když jsem ani nezkusil podat reklamaci. Ale když vezmu, jak to tady chodí, a jak všecko trvá, když má velká firma vracet dlouholetèmu slušnému klientovi 5 stovek, což je pro ně jak když prdne do uragánu, tak jsme se na to vybodli.Já si nestěžuju, člivěk přijde v životě o víc. Jen jsem chtěl ukázat, že tohle ojebávání ze strany velkých firem, je tu, zdá se, jaksi běžné. A nedělám si iluze, že jsme jediní, komu se tohle stalo.