Testujeme Tele Atlas: za jak dlouho opraví mapu?

V digitálních mapách pro navigační systémy jsou a vždycky budou chyby. S tím je potřeba se smířit, naštěstí většinou nejsou tak zásadní, aby se s navigacemi nedalo jezdil. Oba dva velcí dodavatelé map nabízejí na svých webových stránkách možnost uživatelské zpětné vazby. Když najdete chybu, můžete ji nahlásit a třeba bude v příští verzi map opravena.

Kde hledat stránky pro hlášení chyb?

Budou ale dodavatelé map na uživatelská upozornění reagovat? Vyzkoušíme to, napřed u Tele Atlasu. V Brně máme ulici, z níž může doleva odbočovat pouze městská hromadná doprava, běžné automobily musí doprava. Navigace TomTom, iGo a všechny ostatní, které používají mapy Tele Atlasu ale řidiče vždy navádějí, aby odbočil tam, kam nesmí.

Na webu pro ohlašování chyb Tele Atlasu jsem včera, 11. července 2006, na tento problém upozornil. U každého nové navigátoru postaveného na těchto mapách, se nyní na toto místo záměrně podívám a zjistím, jestli se na něm navigace chová stejně. Až najdu změnu, přihlásím se. Můžete to vyzkoušet také.

Jak probíhá hlášení chyb u Tele Atlasu

Napřed na mapě nebo prostřednictvím vyhledávání najdete místo s chybou.

Vyberete si z kategorie chyb.

Co nejpřesněji specifikujete, čeho se chyba týká.

 

Případně můžete přidat další zpětnou vazbu k internetové službě pro opravu chyb v mapách.