Vodafone zveřejnil údaje o počtech zákazníků za třetí čtvrtletí tohoto roku. Za T-Mobilem a O2 zůstává samozřejmě i nadále na třetím místě, na konci září měl 2 582 000 zákazníků, což oproti minulému roku znamená nárůst o 11,7%. To je relativně nejrychlejší nárůst zákazníků mobilních služeb ze všech mobilních operátorů na českém trhu v tomto období. Silnou zbraní Vodafonu je podíl paušálních zákazníků, kterých je více, než polovina.
- 57 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2007
- 271 tisíc čistý zákaznický nárůst od září 2006
- Celkový počet zákazníků na konci září 2007: 2,582 milionu
- 52,1% tarifních zákazníků
- ARPU (průměrný výnos na zákazníka): 619 CZK za měsíc
„Finanční výsledky spolu s vysokou mírou spokojenosti našich zákazníků a silnou pozicí naší značky dokazují, že naše strategie, dělat pouze to, co je dobré pro zákazníka, je úspěšná,“ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR.