Že je půlhodinová zácpa katastrofa? Neuvěříte těmhle fotkám

Klepněte pro větší obrázek
Myslíte, že je 20 pruhů v jednom směru hodně? (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)
Klepněte pro větší obrázek
Ne, když se do něj mají poskládat auta z 50 pruhů, které má předchozí úsek. (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)
Klepněte pro větší obrázek
Takhle to vypadalo na příjezdu do Pekingu 6. října, tedy na konci týdenního volna na oslavu Dne založení ČLR. (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)
Klepněte pro větší obrázek
„Úzké hrdlo“ způsobily nedokončené stavební práce za obří platební bránou. (obr.: YouTube Sploid)
Klepněte pro větší obrázek
Trychtýř se dále zužuje. (obr.: YouTube Sploid)
Klepněte pro větší obrázek
G4 je hlavní dopravní tepna, která spojuje Peking, Hong Kong a Macao. Zmíněných 50 pruhů má před jednou z platebních bran. (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)
Klepněte pro větší obrázek
Zdroje neuvádí, jak dlouhé čekání tohle „parkoviště“ představovalo. Fronta před branou se nezdá být extrémně dlouhá, ale následné zúžení je značné. (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)
Klepněte pro větší obrázek
Zdroje neuvádí, jak dlouhé čekání tohle „parkoviště“ představovalo. Fronta před branou se nezdá být extrémně dlouhá, ale následné zúžení je značné. (obr: gmw.cn, via xinhuanet.com)

Témata článku: Ostatní, Pro řidiče, Hongkong, Fronta, Katastrofa

Určitě si přečtěte

Chytrá auta od Googlu míří mezi lidi. Co Tesla a další?

Chytrá auta od Googlu míří mezi lidi. Co Tesla a další?

** Waymo v Arizoně spouští veřejné testování svých autonomních vozů ** Dočkají je stovky zájemců z Phoenixu ** Co vlastně brání masovému nasazení?

29.  4.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub