Zatímco u nás zájem o
projekt Superstar stagnuje, v ostatních zemích se stává stále populárnějším. Zářným příkladem jsou Spojené státy americké, kde tamní verze Pop Idol doslova láme rekordy. Přestože jde již o čtvrtou sérii, zdá se být tato reality show u diváků stále populárnější.
Americká telekomunikační společnost Cingular Wireless oznámila, že během minulých dvanácti týdnů, kdy Američané hlasovali o své další „Pop Idol“, padl historický rekord v počtu odeslaných textových zpráv. Číslo se vyšplhalo až na 41,5 milionu SMS. Nešlo však pouze o hlasy, ale všechny SMS související s touto soutěží (tedy i SMS chaty, objednávky alb, ankety apod.).
John Burbank, víceprezident pro sponzorování společností Cingular Wireless řekl, že se textovky stávají v Americe stejně oblíbenými, jako hlasové hovory. Dále také říká, že Američané SMS odesílají, ale pouze tehdy, mají-li k tomu důvod. V soutěži Pop Idol vidí společnost Cingular Wireless obrovskou budoucnost a rozhodně se neobávají toho, že by zájem ze strany diváků nějak zásadně klesal.