Technicky celou věc Eurotel vymyslel (nebo okopíroval - to je fuk) dobře, je to minimálně zásadní změna oproti běžným řešením. Každý nepotřebuje Mercedes (podobenství), ale stačí mu třeba Corsa. Proč by měla být navigace luxus, nadstandard? Copak mobilní telefon dnes je? Proč v novém autě je zabudovaná navigace otázkou desítek tisíc. Když jsem zmínil skromné auto Opel Corsa, proč stojí tato výbava 39.000Kč dle ceníku platného od 1.1.2006 vydaného českým zastoupením GM Southeast Europe, a to v nejvyšší verzi Silverline Plus? Nelíbí se mi ani skupovat od výrobců krabičky s instalovaným navigátorem za bezmála 10tis., jejichž využití nemám a vlastně nevím, zda mi navigace bude vyhovovat. Budu mít akorát doma další zbytečnost, která v době koupě ztrácí na hodnotě a je zastaralá? Po čase potřebuje své akumulátory, za něž si výrobce vybere znova.
Vůbec není špatná idea využít smartphone, který jsem ani k tomuto účelu dřív nepořizoval, neboť jsem netušil, že tato implementace přijde. O co tady jde? Jeho cena tím pádem NEKLESÁ! Za pár stovek pořídím modul LD-3W (ještě z benefitu dostanu slevu).
Co mi nevadí?
Je to levné řešení, ale je to plnohodnotná navigace!
Co mi vadí?
Mapy. Česká repulika je špatně pokrytá, ale budiž, nejde to tak rychle. Je to jakási paralela s kvalitou silnic a komfortu řidičů u nás vůbec. Viz dnešní Autosalón na Primě - jde z toho husí kůže, daně daně daně daně, a ho**no za to.
Takže technologicky hodnotím za 1* v důsledku skvělého poměru cena/výkon, ale výkon pokulhává díky mapám.