GPS-Buddy: někdo se dívá (test)

Diskuze čtenářů k článku

Sneed  |  04. 08. 2009 10:18

Ahoj, používám ve svém soukromém autě jako OSVČ Lupus, a na základě toho vyúčtovávám kilometry svému zaměstnavateli. Dnes jsem zjistil že mi v záznamech chybí přes půl měsíce. Tak mám osipky z toho jestli to někde vydolujeme. Pokud ne Tak jsem přišel o cca 3500km k proplacení a to není málo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ui  |  25. 11. 2007 01:52

Za 100 libier na Ebay kupite GPS rusicku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindra  |  25. 11. 2007 11:26

A jak budeš šéfovi vysvětlovat, že v tvým autě to neustále nefunguje a ostatním jo, za chvíli by tě vyhodili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vena  |  01. 03. 2008 12:40

- přesně, jel jsem stopem z řecké Alexandroupoli u tureckých hranic na Soluň. Řídil Polák v rakouském žoldu. Už jsme naplánovali koupačku,... a najednou píp píp a vše bylo jinak "Odjels jen 30 km, potřebuju, aby ses vrátil a ještě ráno naložil ....". Co dělat, vysypal mě na kruháči a prchal zpátky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  11. 07. 2007 20:58

Díky za článek, přimlouval bych se za otestování dalších komerčních řešení, např. TomTom WORK, který se myslím masivně využívá v kamionové dopravě (tzn. ne několik jednotek služebních osobáků ale stovky trucků).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garry  |  16. 07. 2007 00:44

Jo, taky by mne zajimalo si neco precist o TomTom Work. Pane Lutonsky, planujete o tom podobne podrobny clanek?

garry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goudy  |  11. 07. 2007 20:33

Jako hračka dobrý.... ale docela mě děsí bejt v roli toho řidiče kterýho takhle šmírujou. Úplně to vidim jak mu šéfík na stopkách odměřuje oběd a kontroluje jestli někde nenajel o kilometr víc.
Na druhou stranu při známé pracovní morálce českých zaměstnanců to je asi dobrá věcička.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kocour  |  12. 07. 2007 09:23

Mně by to nevadilo. Záleží na šéfovi, jak moc velký je magor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  11. 07. 2007 11:49

co dodat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Galdra  |  11. 07. 2007 11:47

Levnější se stejnými funkcemi je systém Lupus. Cena cca 18000,-Kč komplet do jednoho auta plus mapový soft cca 8 tis. Kč. Komunikace jednotka - server probíhá přes GSM. Systém využíváme ve firmě půl roku, máme na tom sedm aut, umí to dělat knihu jízd, účtování na střediska a spoustu jiných věcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 11. 07. 2007 12:05

Lupus Tranis podle mých informací nenabízí komunikaci mezi dispečerem a řidičem: posílání zpráv, úkolů s možností přímé navigace. Funkce pro sledování jsou ale zřejmě obdobné a výhodou bude napojení na software Kniha jízd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlitto  |  23. 10. 2007 13:01

Lupus neni levnejsi, a pokud, tak minimalne. Jak pisete, 18 000 zarizeni + 8 000 software je 26 000 Kč, system Buddy je drazsi, cca 35 000 Kč, jenže v teto cene je i zarizeni GPS pro ridice v cene 10 - 15 000 Kč. Tim se dostavame na prakticky stejnou cenu, nehlede na nadnarodni silu firmy Garmin ktera na tomto systemu spolupracuje. Dalsi veci je, ze by cena Buddyho mela v nejblizsi dobe klesnout. Rozhodne tedy doporucuju Buddyho (v CR je vyhradni prodejce firma FONS). Mejte se :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor