GPS modul Nokia LD-4W: jako otvírák na pivo (test)

Diskuze čtenářů k článku

radek  |  13. 10. 2012 22:30

dobry den.mam mensi problem s nactenim gps.kdy zapnu ten modul tak to trva skoro 5 minut nikdy i 10minut nez se to nacte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Holub  |  31. 07. 2011 16:20

Dobrý den, mám drobný problem.
Konečně jsem si pořídil GPS modul Nokia LD-4W a při pokusu o spárování s telefonem Nokia E51, jsem narazil na pro mě neřešitelný problem. Telefon vyhledá uvedený modul, dokonce mi i po zadání kodu 0000 oznámí, že párování s GPS modulem dokončeno, ale po 1 - 2 sekundách se ikonka na displeji telefonu, oznamující, že telefon je spárován s jiným zařízením, prostě vypne...
Prosím o radu. Uvedený GPS modul se mi moc líbí a nerad bych ho vracel Děkuji.
S pozdravem Holub

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasekfbs  |  03. 02. 2010 18:15

Je kompatibilní s timhle telefonem sám sem to odskoušel ale jeden obrovský nedostatek a ten je nabíječka na 230V to je však v poho když máte nabíječku ještě se starou dobrou jehlou
viz nabíječka DC-4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  08. 12. 2009 16:40

Prosím,nemáte někdo radu, jak připojit LD-4W s N6230i? Když jsem modul zapla poprvé, tak se v pohodě přihlásil, ale od té doby už s telefonem nekomunikuje, vůbec ho nenajde jako aktivní zařízení, co s tím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 11. 2009 22:14

prosím o pomoc
mam spárovaný tel. N73 s LD-4W na kterém bliká zelená led. u obr. baterie, i bílá u obr. GPS ale nepřipojí se k sobě ví někdo co mám s tím dělat
díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LP3W7  |  11. 04. 2009 00:03

Cus, chtel bych se zeptat jestli tahle navigace pujde s Nokii N81 ? Podle me by mela. A pujde s aplikaci Nokia Mapy ? A bude se dat moje nabojecka k N81 pouzit i na tu navigaci ? A ta baterie se da teda vymenit v servisu ? Za kolik ? Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek M.  |  04. 03. 2009 19:28

Dobrý den, koupil jsem si tento modul, ale nejde mi zprovoznit komunikace s mobilem E51. Děkuji za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riveman  |  22. 03. 2009 17:26

Dobry den, dnes jsem tento skvost obdrzel darem, z prvu jsem mel podobny problem, ktery ale vyresilo odmazani ostatnich GPS modulu, ktere jsem mel drive pujceny a autorizovany.
PS: mam take E51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alice  |  25. 04. 2010 18:22

Dobrý den,mám ten stejný problém....jakým způsobem smažu ostatní přístroje GPS z telefonu...používala jsem předtím jiný...možná příčina problémů...děkuji Vám
Alice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martase  |  11. 02. 2009 21:34

Ahoj,
prosím o radu. Po propojení mobilu s GPS TomTom 720 přes Bluetooth se mi začal objevovat problém. Navigace neustále vyhledává signál, najde několik družic, ale nedokáže se k nim připojit a když se to i podaří, tak max. na 5 sekund. Navíc se během jízdy vypíná. Pokud někdo víte, poraďte prosím. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cimi  |  25. 07. 2008 08:56

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli je u tohoto modulu nutné pokaždé když je vypnut např. přes noc, resetovat tovární nastavení (stisknuté tlačítko+zasunutí nabíjecího adaptéru) pro navázání GPS signálu?
Když to neudělám, tak mi jen bliká baterka a nechytne družice.

Diky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cimi  |  06. 08. 2008 19:27

Odpovím si sám, "NENÍ", , tak jinak je nutné modul občas zresetovat? Já jen, že se mi občas stane, že nemůžu najít satelitní signál a musím to resetovat. Pak je vše ok. Je to normální?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  10. 10. 2008 09:15

Mám obdobné problémy, nalezení družic je v řádu minut, o 46s. se mi může jen zdát. Někdy pomůže jen restart, pak se GPS modul chytí a přihlásí. Určení polohy v panelovém domě bych chtěl vidět v praxi - modul sice nějakou dobu předstírá, že je přihlášen k satelitům (bliká bílá kontrolka), ale tak po 5 minutách ho to přestane bavit a přizná, že nic nevidí. Komunikace s Bluetooth je taky podivná, na žádný s podporovaných telefonů se nepřipojí(N6230i,N6021,N6300,N6300i) jen jednou se mi podařilo spárovat modul s N6300i. Při dalším párování mi hlásí, že služba není podporována, když ale spustím mapy od Nokie, připojí se a ukáže aktuální polohu. K PC se připojuje bez problémů, viditelnost satelitů 2. Kolega s HTC Touch se také připojí na první pokus(OS Windows Mobile 6.1) Navštívím nějakou prodejnu nebo servis Nokia a dám vědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  02. 12. 2008 21:26

Hoja!
hele, mam ten samy problem.. uz mne to s..e. Poresil jsi to nejak?.. Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SB  |  22. 05. 2009 10:01

Podařilo se to prosím nějak pořešit? Mám obdobný problém, kdy zachycení satelitů někdy nejde třeba hodinu. Jak se rozsvítí bílá, je vše už v cajku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milda  |  02. 07. 2008 23:23

Když to přilepím přísavkou na čelní sklo auta, tak ale bude čelní strana k satelitům zády ??? Nebo je lepší to obrátit a tu přísavku dát opačně, než je v recenzi vyobrazeno? Aby to pak nebylo jako Chaloupko k lesu zády, k Ivanovi čelem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marťas  |  17. 07. 2008 15:52

je to fuk,maká to i na sedadle spolujezdce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juk  |  16. 06. 2008 00:03

+ design, vydrz, citlivost (pod stromy, v ulici, v rokli), prislusenstvi (karabina, prisavka, uchyt k pasku), ovladani (povedena barevna signalizace stavu)

- material (ikdyz vypada pekne, poskrabe se), dilenske zpracovani (pad z ruky napr. na asfalt obvykle neprezije)

Celkove bych zarizeni nedoporucil, pokud nemate jistotu, ze bude pripevneno nebo vite, ze vam nevypadne z ruky. Neni to pro turistiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ronny11  |  16. 12. 2007 16:26

zakupil jsem si modul, ale nejsem schopen nastavit komunikaci s E65?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luba81  |  26. 11. 2007 16:30

Taky by mě velmi zajímalo, jak je to s tou statickou navigací..?? Dá se vypnout??? Jinak díky za recenzi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kučera  |  20. 11. 2007 18:56

Mám ¨velkou prosbu.Chci si koupit tento GPS modul ke svemu telefonu N6120 ,ktery má symbian.Mám v něm tomtom6.Moje otázka zní.V autě mám nokia handsfree, ke kterému se připojuji přes bluetooth,ale GPS modul se připojuje také přes modrozuba, tak jak vše bude fungovat jestli mi to můžete vysvětlit.Moc děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lola  |  21. 11. 2007 12:27

normalne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  21. 11. 2007 23:35

Bluetooth zvládá přenos zvuku i NMEA protokolu zároveň. Je to běžné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keipi  |  05. 11. 2007 12:47

Rad bych se zeptal majitelu tohoto designoveho skvostu, jestli se jim povedla vypnout ona staticka navigace? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenk  |  24. 02. 2008 16:00

Pro LD-3W to lze takhle:
http://jiriik.blog.cz/0802/vypnuti-staticke-navigace-nokia-ld-3w-geocaching

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  29. 10. 2007 16:06

Marek, viete este odskusat ci sa vobec da 'dostat dnu' pomocou programu SiRFDemo alebo SiRFDemoPPC.
Viem ze tuto GPS sa da sparovat s najviac 3 alebo 5 zariadeniami, to je jedno kolko... viem ze viac nez 2. Dajme tomu ked mam pri sebe 2 telefony, vie tato LD-4W fungovat naraz s tymi telefonmi?

Dakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  29. 10. 2007 17:51

s uvedenými programy (co jdou do detailního nastavení)to bohužel nekomunikovalo. Přístroj přestal fungovat jen při pouhém pokusu o komunikaci, aniž by se cokoliv nastavovalo. Musel jsem provést reset do továrního nastavení. Takže přepínání parametrů současnými verzemi programů není možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  30. 10. 2007 14:01

Skoda, nechapem.. asi maju prerobeny firmware.
BeeLineGPS ma funkcie (pre SiRF) na prepinanie WAAS/EGNOS a statickej navigacie. Skuste to s tym, ci to bude fungovat. Moja LD-3W sa prepla do statickej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  06. 11. 2007 12:03

Přístroj se mi dostal do rukou a deaktivaci statické navigace vyzkouším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  29. 10. 2007 13:23

Docela by me zajimalo, zda jsou i u tehle Gps podobne problemy jako u predchazejiciho modelu 3D.
Mam na mysli hlavne nestabilni bluetooth spojeni s telefony Siemens a SE, hlaseni o neocekavanych ACL ramcich v linuxu nebo potrebu pouzivat Bluesoleil ve windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  29. 10. 2007 13:45

Bohužel jsem neměl dost příležitostí k otestování s větším množstvím telefonů.
Test BT proběhl se dvěma USB/PC moduly (I-tec, Gigabyte), Telefony/PDA: HTC, MIO, Nokia, HP
Na všech uvedených to bylo bezproblému, nepředpokládám vyjímku ani u SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  29. 10. 2007 14:58

Ja starsi model mam a mam i SE a nevsiml jsem si nikdy zadneho problemu. Jedina vada je potreba ovladacu bluesoleil a windows pro konfiguraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  30. 10. 2007 09:25

Já tedy nevím, kde jsi slyšel o nestabilním spojení s telefony SE, já 3D mám, mobil SE a spíš se mně nepřipojil modul k satelitům než modul s telefonem, nikdy žádný problém nebo odpojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H@Dy  |  29. 10. 2007 11:21

Jde s tím otvírat to pivo? Byl by to zajímavý doplněk pro žíznivého řidiče. . samozřejmě si dělám legraci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenk  |  29. 10. 2007 13:24

mohl bych to zkusit navrhnout na katedře mechaniky, jesli by mi to uznali jako semestrálku :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papi  |  29. 10. 2007 11:00

Chtěl bych se zeptat, zda tohle bude fungovat s Nokií 6500 slide, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SAKULPOL  |  29. 10. 2007 13:03

Ano pojede ale 6500 nema symbian tak nevyuzijes autonavigaci jenom uvidis GPS souradnice a zaznam trasy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
navman  |  29. 10. 2007 09:25

"chybějící nabíječka na 230 V" - takže jediná možnost dokoupit adaptér na 230V ? Ten teda mohl být součástí balení, zásuvky jsou všude, auta ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAREK  |  29. 10. 2007 09:35

Použiješ tu od telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
navman  |  29. 10. 2007 11:17

No jo, jenže k telefonu jsem žádný adaptér nedostal a silně pochybuji, že nabíječka k K750 půjde použít do LD-4W...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stihacka  |  29. 10. 2007 17:54

Tak si máš koupit mobil a ne nějakej SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
navman  |  30. 10. 2007 09:59

Ano, třeba N 3310... Mobil kterej uměl leda tak lejno ale protože to byla líbivá Nokie tak ji museli mít všíchni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  15. 11. 2007 22:15

Klid, já jím mám doteď ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  30. 10. 2007 08:17

Kup si modul od SE, k nemu ti jiste pujde tva nabijecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  30. 10. 2007 11:48

znizi sa cena na prvy pohlada zakaznik si ju bude musiet dokupit, takze zas priplati. o chvilu zacnu predavat auta bez kolies

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiří  |  06. 11. 2007 20:36

Konečně aby už to bylo!!
Kupuji si slušný auta, ale chci si kola (tedy hlavně pneu) vybrat kvalitnější než ty univerzály

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haldo  |  30. 10. 2007 08:50

Niekde som nedavno cital, ze nokia prestane balit nabijacky k mobilom. Dovod je celkom jednoduchy. Nie kazdy potrebuje k 2, 3, 5tim mobilom tolko nabijaciek. Staci jedna alebo dve. O to sa znizi cena balenia mobilu. A kto potrebuje dalsiu, tak si ju prikupy.

Ja mam teraz 4 Nokie v domacnosti a mam dve nabijacky. Jednu doma a jednu v praci. Kvoli HF som si akurat dokupil tu redukciu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo55  |  29. 10. 2007 06:11

jo a výměna baterie pouze v servisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 10. 2007 09:21

no to je fakt hrozny problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  29. 10. 2007 09:49

No pokud si technik napocita 500/h prace, tak je to slusne zdrazeni provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor