HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Vypadá to, že HERE mapy jsou v dobrých rukou. Německé automobilky je chtějí nadále rozvíjet a poskytnout řešení všem zájemcům.
HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Mapová divize HERE, kterou od finské Nokie odkoupilo konsorcium německých automobilek Audi, BMW a Daimler, bude nadále pokračovat ve strategii otevřené platformy pro koncové zákazníky i byznys. Zaměří se hlavně na vylepšování poskytování mapových informací v reálném čase, což přispěje k efektivnějšímu rozhodování o výběru trasy profesionálním i individuálním řidičům. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou dnes firma pod hlavičkou HERE Deutschland vydala.

Klepněte pro větší obrázek
3D model HERE hustoty provozu v Berlíně během všedního odpoledne

Mapová aplikace HERE zůstane bezplatně dostupná pro všechny tři hlavní mobilní platformy – Android, iOS a Windows. Na bázi HERE map budou moci zájemci nadále budovat svoje aplikace nebo vlastní mapová řešení. Vedle toho bude firma rozvíjet strategická partnerství na úrovni B2B. Použití navigačního systému v automobilech vyráběných konsorciem je samozřejmostí, HERE se ale mohou objevit také u dalších značek.

Budoucností jsou automatizované systémy

HERE uvažuje i dopředu a chce se stát jednou z hlavních platforem pro rodící se segment autonomních automobilů. Postaví se tak přímo konkurenčnímu Googlu, jeho mapám a systému Android Auto. HERE se chce věnovat také inteligentním systému na úrovni celých měst a států, chytrým systémům dopravy (C-ITS) a cloudovým řešením.

Klepněte pro větší obrázek
Mapovací auto HERE s 3D snímáním v Chicagu

V současnosti používají HERE mapy na 80 tisíc nejrůznějších zdrojů, ze kterých „skládají“ data poskytovaná v mapových aplikacích. Základem jsou 3D mapovací auta, k tomu mnoho statistických údajů a dynamických anonymizovaných dat, která generují připojené automobily. Konsorcium, které stojí za HERE Deutschland, se nebrání ani vstupu dalších investorů a možnému rozšíření vlastnické struktury. Tím chce společnost zajistit nezávislost na byznysu jednotlivých automobilek.

Diskuze (5) Další článek: Panorama: „Street View od Seznamu“ je dostupné v dalších 24 městech

Témata článku: Navigace, Mapy, B2B, Autonomní automobil, Statistický údaj, Autonomní auto


Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei Nova 3 — vysvitla cenově dostupná hvězda

RECENZE: Huawei Nova 3 — vysvitla cenově dostupná hvězda

** Nova 3 je smartphone pro mladé a náročnější uživatele ** Obsahuje špičkovou výbavu, nešetřilo se skoro nikde ** Potěší hlavně baterie s dobrou výdrží a 3,5mm jack

Jan Láska | 22

RECENZE: Huawei Mate 20 Pro — génius s hromadou technologií, které si zamilujete

RECENZE: Huawei Mate 20 Pro — génius s hromadou technologií, které si zamilujete

** Huawei vyrobilo nejinovativnější smartphone současnosti ** Obsahuje čtečku v displeji a podporuje zcela nový typ paměťovek ** Prvotřídní displej, foťák Leica a dlouhá výdrž jsou největší přednosti

Jan Láska | 67

Vybrali jsme 11 smartphonů s nejvýhodnějším poměrem ceny a výkonu

Vybrali jsme 11 smartphonů s nejvýhodnějším poměrem ceny a výkonu

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 11 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až čtrnáct tisíc korun

Jan Láska | 53

RECENZE: Xiaomi Mi 8 Lite — zaděláno na vánoční bestseller

RECENZE: Xiaomi Mi 8 Lite — zaděláno na vánoční bestseller

** Xiaomi Mi 8 Lite má velmi dobrý poměr ceny a výkonu ** Zadní strana s gradientem není všechno a dnes ji skoro každý ** Vlastnosti často dražších modelů vyvažují zbytečné kroky vedle

Jakub Vrbacký | 20

Huawei Mate 20 Pro nadělá konkurenci vrásky. Superphone nemá slabé místo

Huawei Mate 20 Pro nadělá konkurenci vrásky. Superphone nemá slabé místo

** Nová vlajková loď Huawei prakticky nezná kompromisy ** Přináší ohromný výkon a nezvykle mnoho inovací ** Nejzajímavější je čtečka v displeji a nový typ paměťovky

Jan Láska | 153