HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Vypadá to, že HERE mapy jsou v dobrých rukou. Německé automobilky je chtějí nadále rozvíjet a poskytnout řešení všem zájemcům.
HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Mapová divize HERE, kterou od finské Nokie odkoupilo konsorcium německých automobilek Audi, BMW a Daimler, bude nadále pokračovat ve strategii otevřené platformy pro koncové zákazníky i byznys. Zaměří se hlavně na vylepšování poskytování mapových informací v reálném čase, což přispěje k efektivnějšímu rozhodování o výběru trasy profesionálním i individuálním řidičům. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou dnes firma pod hlavičkou HERE Deutschland vydala.

Klepněte pro větší obrázek
3D model HERE hustoty provozu v Berlíně během všedního odpoledne

Mapová aplikace HERE zůstane bezplatně dostupná pro všechny tři hlavní mobilní platformy – Android, iOS a Windows. Na bázi HERE map budou moci zájemci nadále budovat svoje aplikace nebo vlastní mapová řešení. Vedle toho bude firma rozvíjet strategická partnerství na úrovni B2B. Použití navigačního systému v automobilech vyráběných konsorciem je samozřejmostí, HERE se ale mohou objevit také u dalších značek.

Budoucností jsou automatizované systémy

HERE uvažuje i dopředu a chce se stát jednou z hlavních platforem pro rodící se segment autonomních automobilů. Postaví se tak přímo konkurenčnímu Googlu, jeho mapám a systému Android Auto. HERE se chce věnovat také inteligentním systému na úrovni celých měst a států, chytrým systémům dopravy (C-ITS) a cloudovým řešením.

Klepněte pro větší obrázek
Mapovací auto HERE s 3D snímáním v Chicagu

V současnosti používají HERE mapy na 80 tisíc nejrůznějších zdrojů, ze kterých „skládají“ data poskytovaná v mapových aplikacích. Základem jsou 3D mapovací auta, k tomu mnoho statistických údajů a dynamických anonymizovaných dat, která generují připojené automobily. Konsorcium, které stojí za HERE Deutschland, se nebrání ani vstupu dalších investorů a možnému rozšíření vlastnické struktury. Tím chce společnost zajistit nezávislost na byznysu jednotlivých automobilek.

Diskuze (5) Další článek: Panorama: „Street View od Seznamu“ je dostupné v dalších 24 městech

Témata článku: Navigace, Mapy, B2B, Autonomní automobil, Autonomní auto, Statistický údaj, Německý automobil, Daimler


Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 34

Ohebný Samsung v prvních recenzích. Všichni křičí wooow! a ukazují na čáru uprostřed displeje

Ohebný Samsung v prvních recenzích. Všichni křičí wooow! a ukazují na čáru uprostřed displeje

** Představen byl v únoru, do rukou testerů se dostává až teď ** Řeč je o skládacím Samsungu Galaxy Fold ** Sesbírali jsme první dojmy z dvoudisplejové skládačky.

Martin Chroust | 17

RECENZE: Samsung Galaxy A50 — střední třída s minimem kompromisů

RECENZE: Samsung Galaxy A50 — střední třída s minimem kompromisů

** Samsung se letos zaměřil na střední třídu, a my jsme otestovali další výsledek jeho snažení ** Galaxy A50 vás naláká na skvělý displej, velkou baterii a trojitý fotoaparát ** Plastová konstrukce nevadí, vůbec poprvé jsme si Samsungů vyzkoušeli optickou čtečku otisků prstů.

Martin Chroust | 10