HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Vypadá to, že HERE mapy jsou v dobrých rukou. Německé automobilky je chtějí nadále rozvíjet a poskytnout řešení všem zájemcům.
HERE: „Nic se nemění, naše mapy tu budou pro každého“

Mapová divize HERE, kterou od finské Nokie odkoupilo konsorcium německých automobilek Audi, BMW a Daimler, bude nadále pokračovat ve strategii otevřené platformy pro koncové zákazníky i byznys. Zaměří se hlavně na vylepšování poskytování mapových informací v reálném čase, což přispěje k efektivnějšímu rozhodování o výběru trasy profesionálním i individuálním řidičům. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou dnes firma pod hlavičkou HERE Deutschland vydala.

Klepněte pro větší obrázek
3D model HERE hustoty provozu v Berlíně během všedního odpoledne

Mapová aplikace HERE zůstane bezplatně dostupná pro všechny tři hlavní mobilní platformy – Android, iOS a Windows. Na bázi HERE map budou moci zájemci nadále budovat svoje aplikace nebo vlastní mapová řešení. Vedle toho bude firma rozvíjet strategická partnerství na úrovni B2B. Použití navigačního systému v automobilech vyráběných konsorciem je samozřejmostí, HERE se ale mohou objevit také u dalších značek.

Budoucností jsou automatizované systémy

HERE uvažuje i dopředu a chce se stát jednou z hlavních platforem pro rodící se segment autonomních automobilů. Postaví se tak přímo konkurenčnímu Googlu, jeho mapám a systému Android Auto. HERE se chce věnovat také inteligentním systému na úrovni celých měst a států, chytrým systémům dopravy (C-ITS) a cloudovým řešením.

Klepněte pro větší obrázek
Mapovací auto HERE s 3D snímáním v Chicagu

V současnosti používají HERE mapy na 80 tisíc nejrůznějších zdrojů, ze kterých „skládají“ data poskytovaná v mapových aplikacích. Základem jsou 3D mapovací auta, k tomu mnoho statistických údajů a dynamických anonymizovaných dat, která generují připojené automobily. Konsorcium, které stojí za HERE Deutschland, se nebrání ani vstupu dalších investorů a možnému rozšíření vlastnické struktury. Tím chce společnost zajistit nezávislost na byznysu jednotlivých automobilek.

Diskuze (5) Další článek: Panorama: „Street View od Seznamu“ je dostupné v dalších 24 městech

Témata článku: Navigace, Mapy, B2B, Autonomní auto, Autonomní automobil, Statistický údaj


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

** Bezrámečkovost ve známé podobě se špičkovou výbavou i foťákem ** Vítanou novinkou je podpora bezdrátového nabíjení ** V neposlední řadě zaujme také svou lákavou cenou.

Martin Miksa | 11

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

** Výrazně vyšší výkon ve srovnání s předchůdcem ** Čistý Android není pro každého, má ale svoje kouzlo ** Moderní pojetí klasiky bez zbytečných módních výstřelků

Martin Herodek | 4

5 důvodů, proč je předplacená karta lepší než měsíční paušál

5 důvodů, proč je předplacená karta lepší než měsíční paušál

** Paušál je levnější, ale taky platíte jak mourovatí když zrovna nevoláte ** Zásadním benefitem předplacené karty je pro mnohé její anonymita ** A pokud vás operátor naštve, můžete mu dát rovnou košem

Aleš Pospíšil | 129

Samsung Galaxy Watch: Chytré hodinky tikají a odbíjejí. Těšte se na eSIM!

Samsung Galaxy Watch: Chytré hodinky tikají a odbíjejí. Těšte se na eSIM!

** Samsung v New Yorku představil i novou generaci hodinek Galaxy Watch ve dvou velikostech a třech barvách** Hodinky mohou tikat a odbíjet jako běžné analogové hodinky ** Připojíte je k Androidu i iOS, my se těšíme zejména na model s eSIM

Martin Chroust | 22