Mio C725 je sedmipalcová navigace (exkluzivní první dojmy, foto a video)

Diskuze čtenářů k článku

ZDENEK  |  15. 08. 2009 21:39

Kdo prosím poradí jak stáhnout videoklip do c725 z flash karty nemohu na to přijít a v papírech se o tom nic nepíše. .nebo jiný způsob jak to udělat.
Dík za pomoc....pište na ZDENEK.KRAL.X@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jin  |  14. 03. 2009 18:40

Zdravím, v příspěvcích píší především ti, kteří tuto navigaci nevyzkoušeli. Jsou to jen všeobecné, nic neříkající názory. Prosím, o názor někoho, kdo má vlastní zkušenosti. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flanker  |  25. 03. 2009 22:20

Mio C 725 som kúpil na Ukrajine, kde pracujem, asi pred mesiacom a zatiaľ som ho využil pri 2 cestách z Kyjeva do Bratislavy (cez Maďarsko). Myslím si že jeho hlavná funkcia, ako navigácie funguje bez najmenších problémov, je presná a rýchla. Pre mňa je veľký displej skôr výhodou, pretože aj dotykové ovládanie na ňom je prehľadnejšie a praktické. Držiak pripevnený na prednom skle auta je pevný(je dodávaný v balení) a udrží prístroj bez problémov a trasenia (a verte že Ukrajinské cesty mu dali zabrať). Viac som očakával od multimediálnych funkcií, hlavne od prehrávania videa (fotky z dovolenky si radšej pozerám na PC a MP3 už snáď podporuje väčšina autorádií). Na samotnú kartu, ktorá je zabudovaná vnútri prístroja sa už toho na prehrávanie veľa nezmestí (zabudovaná má 2GB a mapy a aplikácie na nej zaberajú asi 1,8 GB) tak som dokúpil 4GB SD kartu, ktorú som zaplnil na cestu hudobnými videoklipmi a 2 filmami na pozeranie pre deti. Problémom prehrávania videosúborov je zaostávanie obrazu za zvukom a jeho trhanie. Je možné že pred nahratím videosúborov by bolo dobré si tieto upraviť v nejakom vhodnom programe na to určenom do menšieho rozlíšenia (s týmto nemám skúsenosti, možno niekto poradí). Veľmi naopak oceňujem možnosť prepojenia prístroja s autorádiom cez naladenie voľnej frekvencie rádiopríjmača a tým sa dajú využiť repráky auta, pretože repráčiky na prístroji sú na ozvučenie vo vozidle malé). Dúfam že prípadne po skúsenostiach zákazníkov pristúpi výrobca k oprave vydaním nejakého opravného firmware (Zatiaľ som nemal veľa času zaoberať sa odstraňovaním tohoto problému a nemám poznatky ako k tomu firma MIO pristupuje). Je možné že aj niekto z Vás má praktické poznatky s MIO C725, takže dúfam že sa s nami podelí o svoje skúsenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.aviatik.info  |  29. 05. 2009 12:09

Skusal som videoklipy konvertovat do wmv a mpg4, zial problem s trhanim a szncrnizaciou zvuk-obraz sa mi nepodarilo odstranit ani pri výrane znizenom datovom toku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  21. 02. 2009 11:13

Myslím,že tato navigace je vhodná pro dodávky a kamiony,velký displej
je velká výhoda.V dodávce a kamionu vůbec nevadí velká obrazovka,sedíte a sledujete provoz z ptačí perspektivy kilometry dopředu,to u osobních vozidel neníU osobních vozidel máte špatný výhled,nevidíte co se děje před Vámi,pokud jede před Vámi řada vozidel.Já zásadně bych v osobním autě již nejezdil,je to jízda téměř v leže bez správných reakci na situaci provozu.Z komentářů ostatních bylo uvedeno,že se jedná o čínu,tedy spolehlivost navigace asi nic moc.Chybí zde videoukázka jak to funguje v praxi při jízdě,jak je to rychle- počítá.Cena je myslím přiměřená,podnikatele si to mohou snadno dovolit,když jezdí nad 50.000 km ročně,vyplatí se to,zejména pro rozvozové firmy PPL a podobně.Hlavně aby na to fungoval servis,v současnosti se to prodává za 12.000,--Kč včteně DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrej  |  17. 02. 2009 15:05

Cafte.. Ak by ste sa nahodou rozhodovali pre kupu tejto navigacie a chceli vyuzivat jej multimedialnost tak absolutne nedoporucujem!!!!!!!
Je to drahy cinsky kram ktory sa neda pouzit na videa! Vsetky treba upravovat na co najmensie rozlisenie aby boli vobec pozeratelne..Je to humus.Dalej 7 palcova obrazovka sa neda vyuzit na plno kedze prehravac nechava cierne pruhy po bokoch+to vydeo v malom rozliseni a s nizkym datoym tokom vyzera velmi zle.. Hlavna vec ze to ma 7 palcovy displej.
USB vstup ktory tam je tak z neho si mozete pozerat len fotky.. mp3 a ani videa si cez to neprehrajete!!! A este vela vela ineho ak chcete tak sa kludne pytajte. Kedze som u predajcu vsetko reklamoval a stazoval sa,poslali ma do PRDELE.. Tak asi tak.. MIO uz nikdy vice!!!!A hlavne ta ich akoze podpora.. Otrasny arogantny pristup!!! Uz len koli tomu by som od mia nic nekupoval..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smartnumeric.,cz  |  19. 01. 2009 14:02

Neví někdo jak to bude s TV tunerem ? koupil jsem C725, na webu k ní jde n jít jen velmi málo informací, na oficiálním webu není ani uvedená, na českých jen zmínky. Mám bohužel jen TV tuner do auta který mám zabudovaný k DVD v autě a kabely jsou skryty,ale ten od Mia je dost malý a pěkně přenosný. Ale ani k němu nemůžu najít žádné info. Krom toho ani k té C725toho fak moc není. Zatím u mě dobrý,ale pár problémů řeším, třebas se nezobrazuje v MioMore desktop to co už mám ve vnitř nahráno ( navpix,POI ) dohrávat jde, ale již nahrané nevidím, nebo je nenačte. Jinak 7palců je nádhera. Nebudete ji mít v testu ? Až do této chvíle jsem používal jakékoli jiné navigace než Mio ( nejčastěji Navigon ),ale velký LCd mě dostal a tak jsem ji koupil. Ted malinko plavu v co mám Mio za programy a jaké jsou v nich rozdíli. Mio Moov,MioMap3, ted v tomhle MioMap 2008, .... a ještě dotázek, jdou tam nějak dohrát 3D budovy ? Uf ... díky za cokoliv co budete mít .. ( ostatní navigace jsem zatím pro jistotu neodložil )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grumbler  |  14. 08. 2008 20:54

Zdravím; proboha, neřešte poldy! Čím větší obrazovka, tím rychlejší (a kratší) pohled pro orientaci stačí, než to "lovit" na titěrném displejíku, kde vlastně jsem já a kde odbočka..... Kdo to potřebuje na dovolenou jednou za rok, nevadí mu mini, ale já jezdím s navigací dnes a denně po montážích satelitů (jako mnoho jiných, viz např. řidiči kurýrních služeb), a místo v autě, kde nebude bránit výhledu se vždy najde !! To by spíš poldům měla dojít trpělivost s houpajícíma se plyšákáma a jinýma ptákovinama.... To by také mohli vadit i krabičky na dálniční poplatky v kamionech apod. že? Hlavně aby byly mapy a uliční síť i v okresních městech (např. Písek je nemá a malé město to tedy zrovna není).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJJ  |  22. 08. 2008 13:26

Konecne 7 palec s WinCe. Pod WinCe dokazem rozchodit cokolvek ako na PDA (Word, Excel,PPoint, eknihy s ecitackami, eslovniky) a nie len navigaciu a dokazem tam naprogramovat cokolvek ako do PDA (zber databazovych udajov zber geografickych udajov - GIS nie len obycajna autonavigacia). Ja to povazujem za Tablet za 12 000 Sk so 7 palcovou obrazovkou a to je prave to co potrebujem. Myslel som si ze budem odkazany len na EeePC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  18. 01. 2009 13:36

JJJ> Sakra zes nenapsal e-mail. Presne takovejhle tablet bych si koupil na cteni knizek a prehravani serialu. Jen nevim jak to tam dostat. Treba AllReader+ (nejlepsi na cteni)soubory prc,txt,pdb. Velikost je super-jezdim nakladakem a cim vetsi-tim lepsi. Jeste pockam az to budou delat s TV. Kolikrat nekde cekam jak trouba, tak bych na to cumel(aspon zpravy a tak.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BILL  |  03. 08. 2008 10:15

umí SDHC 8GB ? MAPY 2008 z roku 2007 ? jaká je tam přesně verze map ? kdy bude aktualizace ? stejná verze jako v moov 360u ? Jak dlouho vydrží na baterii ? Jakou má baterie kapacitu ? Jaká je na ni záruka ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 08. 2008 10:38

Mio C725 se ještě neprodává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef SK  |  02. 08. 2008 16:50

Ako kamionista s pomaly sa zhoršujúcim zrakom (50y..)som presne o takomto displeji-velkosť prenosného DVD prehrávača-sníval.Terajšie Mio 720 mám úplne jednoducho upevnené na prístrojovke (MB Actros), neprekáža tak na čelnom skle, mám ho na dosah ruky aj očí..takže na tento monitor sa už fakt teším a vyzerá to tak, že terajší držiak nebude treba prerábať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrej  |  17. 02. 2009 15:33

presne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jvste  |  29. 07. 2008 14:11

Proč se málo kdy udává i u jiných přístrojů jakou maximální paměť zvládne 16GB Dnes by mělo být samozřejmostí 16GB za chvíli bude karta 32GB a dnes kdy je tolik informací 2 nebo 4GB je málo, nějak přístroje zaostávají za kapacitami karet, u tohoto 2GB interní je dosti směšné při takové velikosti přístroje když mnohem menší MP3 přehrávač má interní 16GB+kartu 16GB to by pak nikdo jen tak neměnil a to by každý výrobce pocítil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaP  |  02. 08. 2008 09:30

proc by to pro nas blbce psali, kdyz jim staci k vetsine navigaci pribalit srandovni letak....aaa vsak vy si to stejne stahnete z netu.
Tak jdete, chcete stahnout - stejny pripitomely letak, co mate v krabici.Polovina tech kecu je o zvladnuti vsech norem predepsanych EU. Karty to vetsinou zvladne, ale uz se stalo, ze ne.Tak sla holka nekam jinam a ja mel vztek sam na sebe.
Je to ted modni kauf, prodavat veci bez dokumentace, treba vcetne notasu - a az pozdeji zjistite, ze drivery na placce se nekonaji a stahnuti z webu je prace na cele odpoledne a 1.3 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaP  |  02. 08. 2008 09:42

A jeste malickost - nova vec, nove mapove podklady na serveru v Belgii (tedy doma). Cesky server jede od cervna, jeden velky activeX script. Databazi radaru s velkou pompou ohlasuji na rok zdarma, zesi je ale musite stahnout v Belgii - no, uz je vidim belgicky ockaa, jak to tak maji u nas zmaknuty.
South Africa je k dispozici, kdyby nekdo chtel .
No proste si myslim, ze to je s touto firmou zatim jenom ulet. ..Za velky prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
non  |  29. 07. 2008 00:28

Mohl bych pana Lutonskeho poprosit, aby sem napsal vypis souboru miomap.ini z adr. \My Flash Disk\Program Files\Miomap?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pip  |  28. 07. 2008 20:42

Zda se mi to nebo ta navigace nestiha? Z videi se zda, ze to ten procesor neutahne. Ono taky kreslit 800x480 je o necem jinem nez QVGA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klasik  |  28. 07. 2008 14:44

Za tie peniaze mohli pridat aspon prijem dvb. Ale mne sa paci prave to, ze to ma velky displej, neexistuje nejaky drziak na palubku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  28. 07. 2008 13:21

Přesně takovou věcičku bych uvítal do svý obytný dodávky. Cena mě moc nezajímá, je OK, co ale pro mě dělá jakoukoliv navigaci mrtvou a nepoužitelnou, jsou pasivní držáky. Nechápu, nerozumím, nechci. V osobáku mám Mio C520. Držák mám napevno na palubce, elektrifikovanej z útrob palubky, ne ze zásuvky, takže nikde žádný dráty, nikdy ho nesundavám. Navigaci jednou rukou ve zlomku vteřiny zandám, vyndám. S pasívním držákem se mi budou všude motat dráty a nasazovat a sundavat to budu tejden...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kypo  |  28. 07. 2008 15:48

Presne tak. Je to drahe a nema to v cene ani TMC antenu, a hlavne pasivny drzak? To jako vazne? Nechapem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mus  |  28. 07. 2008 22:43

No hlavně jestli jste si z toho videa všimli, tak se na držák zasouvá shora, tzn. že pokud nemáte autobus se svislým sklem, tak bude třeba napřed nasadit navigaci a až pak přisát přísavku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čumil  |  29. 07. 2008 18:39

Úplně s Tebou souhlasím. Už aby tady byla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Axerák  |  28. 07. 2008 07:10

Zdravím,

můj názor je, že za 12 000Kč si to zas moc lidí nekoupí. Za 4-8000Kč se podle mě navigace dobře prodávájí, ale 12000Kč za navigaci moc lidí asi v rodinném rozpočtu nenajde
Výrobci GPS se mají spíše orientovat na vyrobu co nejlevnějších navigací a pak lze předpokládat vyšší prodejnost daného modelu.
Měli by jít s cenou dolů, tak za 8-9000Kč už by byla pro většinu lídí cena přijatelnější.
Tento formát, mi už příjde zbytečně moc melký. Obrazovka 4,3 podle mě bohatě stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kert  |  28. 07. 2008 08:30

Sneslo by to fotku jak to vlastně na tom přednim skle vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan_kriz  |  28. 07. 2008 08:41

Souhlas - fotka by byla prima. Osobně si myslím, že už je navigace zbytečně velká - sám dlouhodobě používám Garmin Nuvi (displej 72 x 54mm) a jsem úplně spokojen. Když jsem zkoušel Garmin 660, byla už pro mě úhlopříčka 11 cm asi zbytečně velká a trochu mi clonila výhled ven. Tenhle bumbrdlík už asi z výhledu zabere opravdu hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  28. 07. 2008 08:59

http://img2.zol.com.cn/product/18_500x2000/310/ceFLAGmpZ0DQ.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pip  |  28. 07. 2008 09:14

jooo, tak to je dobra pr.el :)
Obavam se, ze to by se Policii vazne libit nemuselo a opravnene. Nekde jsem cet (mozna i tady), ze Eu chce zakazat drzaky na sklo, pri tomhle cvaldovi se neni co divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pfhawk  |  28. 07. 2008 10:46

ja bych to na prednim skle zakazal at je to jakkoliv velky, proste to brani v normalnim vyhledu a je to nebezpecny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Warek  |  28. 07. 2008 12:44

Staci nekoukat z pod volantu nevim jak muze byt zabrana vyhledu na kapotu vozidla nebezpecna samo ze 7" je trosku moc ale normalni navka nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bochi  |  31. 07. 2008 00:28

Ja mam GPS pridelany na horni casti palubni desky, coz je krome neprekazeni ve vyhledu lepsi i vzhledem k lepsi dosazitelnosti. Nepripada mi moc bezpecne preklanet se pokazde, kdyz potrebujete neco zmacknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  28. 07. 2008 12:47

Tak to můžete zakázat zrcátka na skle, dálniční známky .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Kuruc  |  29. 07. 2008 10:01

No, je pravdou že 98% navigací, co v autech vidím, jsou umístěny doslova doprostřed čelního skla. Pokud dám ale navigaci uplně dolů, na úroveň palubní desky, nebo ještě lépe do levého spodního rohu okna, nebude mi vadit ve výhledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  29. 07. 2008 21:48

Jo máš pravdu - já vozím nav ve Felicii e levého sloupku a ve výhledu nevadí
Jinak to co jsem teď viděl na svých cestách - jako nav v prostřed skla a to jak na čířku tak výšku, pod zrcátkem a takové perličky, tak se nedivím že někdy dojde orgánům trpělivost a nechají si zaplatit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  28. 07. 2008 12:04

nemate mit male auta jezdim se 7" LCD v palubce jiz treti rok a nejmensi ustupek do sluzebaku pro mne byl 4.3" i kdyz aktualne Strada 5" je fajne

cena bude skousnutelna pro dost lidi .., ne kazdej chce mit v aute neco poskakujiciho, vrzajiciho atd ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Axerák  |  28. 07. 2008 14:09

Ale levné navigace nejsou poskakující a vrzající....na to jsi přišel kde?..TT one, Navigon 2110, Garmin 250

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  29. 07. 2008 21:51

Ono je něco jiného mít tento display v palubce nebo nad palubkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  28. 07. 2008 07:06

Tedy za chvíli bude navigace velká jak půl předního skla. Ale kudy pak bude řidič koukat ven?

Správně by na předním skle nemělo být nic. A připadá mi, že zrovna s touto navigací možná dojde poldům trpělivost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 07. 2008 16:19

Proč bys to měl mít na předním skle? To si ještě nikdy neslyšel o externí anténě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  31. 05. 2009 13:19

Externi antena ???? Clovece, co to tady rikas za nesmysly?! Aby ridic jel bezpecne, nesmi mit zakryty vyhled a zaroven musi mit navigaci v rozumnem pozorovacim uhlu. C725 ma vsak display tak veliky, ze s jeho umistnenim mohou byt v aute opravdu problemy.

Od doby, kdy spolecnost MIO ukoncila aktualizace map pro software MIOMAP a defacto nechala na holickach uzivatele, kteri za navigace MIO C*20 zaplatili cca 12.000,- Kc (je to i muj pripad - C520), teto firme neverim ani pozdraveni. Nabidla sice software MIOMAP 2008, ovsem tento je uzivateli hodnocen vesmes negativne (viz. uzivatele navigaci MIO MOOV).PROSTE FIRMA MIO VE MNE JIZ NEBUDI DUVERU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor