Za tohle ale nemůžou primárně ani operátoři, ani ČTÚ a dokonce ani APMS, ale "ovčani", kteří se sebou nechají zametat, nechají si všechno líbit, jsou zvyklí uhýbat, krčit se a "být rádi, že mají alespoň něco".Vzpomínám si jako dnes, když v roce 2003 razantně zdražil T-Mobile, který v roce před tím (2002) koupil českého operátora Paegas a sliboval, že nezdraží. Kromě zdražení SMS a hovorů, zpoplatnění služeb jako byl mobilní e-mail byla tehdy navíc ještě zrušená SMS brána. Byl jsem tehdy jeden z lidí, kteří organizovali bojkot operátora T-Mobile. Výsledek?K bojkotu se připojilo tak málo lidí, že jej operátor téměř ani nezaznamenal a dokonce mi chodily i zprávy od lidí, kteří mi psali něco ve smyslu, že "oni mají na to, aby si to zaplatili", takže v platbě vysokých faktur snad ještě viděli nějakou hrdost a možnost ukázat se - jako kdyby si kupovali značkové oblečení .Dokonce i dnes problematiku cen nikdo neřeší. Lidi sice trochu nadávají, opravdu to štve pár lidí, ale nikdo není ochotný udělat nic proto, aby se to změnilo.Dokonce i služby operátorů jako je Telco Score ( https://youtu.be/-TjojGw0iBE... ) nechávají lidi chladnými a dokud jim osobně někdo přímo neřekne, že jim nepronajmou byt nebo neschválí úvěr, protože se znelíbili operátorovi nebo se stýkají s lidmi, kteří se mu znelíbili, tak to řešit nebudou.Kdyby se lidé více rvali za svoje zájmy a ČTÚ neřešil jen několik stovek nebo dokonce jen desítek podání na jednotlivé operátory, ale byly to stovky tisíc, tak to tady bude vypadat úplně jinak.Takže za mě osobně říkám: Pokud chcete něco změnit, neklopte hlavu a uši, ale nahlas se rvěte za své zájmy!Alešovi děkuji za tyto články, které podle mě razantně přispívají ke změně, protože základem jakékoliv změny je diskuse a ta je jimi rozdmýchávána!