Pro západní Evropu jsou ty mapy porovnatelné, pro východní je stále o něco lepší TeleAtlas (mám tu raw data od obou firem a zabývám se tím celkem dost, takže snad mohu porovnávat). Obě firmy mají odlišný přístup - Navteq víc dbá na vlastní verifikaci sítě, která ale trvá a mapy některých oblastí jsou často zastaralé, nebo neúplné. TeleAtlas se na druhou stranu snaží předvídat a do dat dává i části sítě, které zatím nejsou fysicky hotové. Takže se pak může stát, že TomTom hlásí "jeďte ještě 40 km po dálnici" a před Vámi stojí zeď z panelů a za ní rozestavěná dálnice.
Jinak svůj díl na výsledné podobě mapy má i vývojář a výrobce zařízení, protože v datech bývají u nehotových či dočasně uzavřených úseků i časové údaje o datu, od kdy/do kdy je ta část sítě platná a použitelná. Tato data někteří výrobci prostě ignorují. Konec konců nejen tato data - nejmenovaný výrobce třeba svého času distribuoval mapu Holandska, na které se jim "trochu" popletla elevation data, načež třeba při průjezdu Rotterdamem hlásila krabička v tunelu odbočku na silnici, která vedla nad tunelem, nebo se akvadukt na mapě zobrazoval jako řeka *pod* silnicí atd. V raw datech od TA to přitom bylo korektně.