O2 změní koncept svých prodejen. Mají z nich být pohodové zóny plné technologií

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 29

Názory k článku

08. 12. 2017 11:52

Prvně chci upozornit, že se nezastávám ani jednoho operátora.
Ale, to jste opravdu takoví uplakanci, co mají potřebu pořád něco kritizovat? Pokud se Vám nějaká služba nelíbí tak běžte jinam a nechápu jak muže někdo napsat, že místo investic do prodejen mají ty prachy vložit do Vás. Přestaňte pořád brečet ku*va, nic není zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 12. 2017 06:43

Jsem u Eurotelu,O2...20 let! 20 let lží, polopravd...pouze kvůli pokrytí, které je u nás v členitém terénu nejlepší....ale data mám od konkurence,v dual SIM telefonu...4Gb , které ani nevyčerpám....v prodejně O2 si občas vyzvednu brožůru,abych se přesvědčil....že dělám pořád dobře, když s nimi mám co nejméně společného...😋 Jak to tam vypadá a páchne je mi fuk,mobily si levněji kupuji také jinde..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 12. 2017 04:39

Hovno nevyleštíš :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 12. 2017 00:44

Na úvod. Neřeším služby, ceny ani kvalitu služeb. Tam je prostoru pro kritiku hodně, ale o tom článek není.Co vidím pozitivně je, že O2 investuje do prodejen. Nový design je moderní, hezký a rozhodně to je změna k lepšímu. Fakt, že navyšují počet lidí na prodejnách, je v dnešní době unikum. Většina firem drží místa nebo snižuje. O2 jde opačnou cestou - raději více lidí, než méně.
Dobrá výhoda pro potenciální zaměstnance je ta, že dávají rovnou dobu neurčitou, což je další unikum a takový skromný důkaz toho, že si firma uvědomuje hodnotu kvalitní práce.Co tím chci říct... Ceny služeb, někdy i ta kvalita, za to můžeme O2 určitě oprávněně kritizovat. Ale co se týče zaměstnanců a péči na prodejnách, tady O2 investuje a je zatraceně dobře, že si takovýto mamutí korporát uvědomuje hodnotu dobrého pracovníka a nesnaží se šetřit na personálu.V tomto směru smekám a doufám, že to brzy okoukají i další firmy. Kritizovat je třeba, ale dobré kroky je férové pochválit. 🖖 Teď ještě doladit tarify a ceny...BTW přidávám malé plus za to, že se O2 chce zbavit maket a vše nahradí LDU nebo živými telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2017 23:46

Hmm, v kamenem obchode jsem nebyl jiz nekolik let a vubec me to nevadi. Vzdy te tam berou na hul a casto se ti usmivaji do xichtu, kdyz ti reknou, ze te opet oje*ali o par stovek navic a s tim se neda delat. Nevadi, ze to melo byt nastavene jinak, operakovi se par stovecek hodilo a tak to proste udelali po svem, nikoliv podle ferovosti. Ano O2, mluvim o tobe. Kdyz jsem slysel, jak to rikate tatovi, tak jsem malem vybuchl zlosti. Jsem rad, ze mam jen predplacenku u virtuala a takoveto chujoviny nemusim podstupovat... Proste mam nastavenou hodnotu a limit, zadne mesicni pausaly. Vase podrazy a stiznosti zakazniku me nacily sve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2017 19:40

O2 je díky svým vorvaňům, pardon zákazníkům, velmi bohatá společnost;)Já osobně chodím relaxovat jinam, než do špeluněk zlodějivého kartelníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 12. 2017 19:23

Chytrý Operátor udělá chytrou věc a zbaví se kamenných poboček, relikt minulosti, relikt 90.let. Zbavit se je může tak, že je prodá frančíze a řekněme že si prodejny O2 koupí třeba firma, která nepůsobí na poli telekomunikací, dejme tomu třeba Agrofert. O2 pak proškolí zaměstnance chytré prodejny O2 a náklady na zaškolení ponese Agrofert a zaměstnanec té prodejny O2 bude na výplatní pásce Agrofertu, a rozdíl bude takový, že ta prodejna se bude tvářit jako O2 ale bude to AGrofert a O2 třeba uzavře smlouvu s Agrofertem, že mu tam bude posílat výhodné zboží a služby. Kdyby O2 prodala své prodejny frančízám za úšetřené náklady mohla investovat do jiného segmentu "costumer care ".
Dnes stejně lidé vše vyřídí na internetu a kamenné prodejny jsou reliktem staré doby. Nač toto živit a šatit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  07. 12. 2017 18:06

...Ti by se měli v nových prodejnách cítit příjemněji a uvolněněji...
Dnes jsem šel kolem jejich pobočky, bylo tam jako vždy nedýchatelno, a mnozí se tam již uvolnili.
Ono taky na stojku skoro hodinu, tak se není čemu divit.
Dokonce i ten jejich Guru byl už od pohledu uvolněný, koláče měl pod pažema opravdu luxusní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2017 17:23

Přeci se kellner v rusku něco naučil, Potěmkinovi prodejny(chytrá domácnost), aneb jak by vypadala domácnost, kdyby jsme měli služby cenově dostupné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2017 16:33

Kdyby radši dali víc dat za ty prachy co platíme měsíčně a ne prodejny kam nikdo nechodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 12. 2017 16:15

Navrch huj a vespod chuj. Tragedie po česku, kolik, že stojí neomezenej net? Aha von se nenabízí, protože by stál nejspíš jako nový auto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 12. 2017 16:13

Změňte koncept cen nebo fupu. Na prodejny vám se*re Bílej Tesák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor