Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

04. 09. 2017 10:53

Znát svá práva se vyplatí, kdo je nezná, toho operátoři náležitě podojí.
.............................................................................................................Tupé Ovce je třeba - Podojit a Ostříhat !!!
Aby se Vzpamatovaly z Letargie !!!
Nezaškodilo by, se doučit matematiku a používat Selský Rozum !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  04. 09. 2017 10:39

Sankce ve prospěch zákazníka opět nejsou? Očekával bych pokuty které by hradil operátor nám když něco poruší, změní, zhorší. Když zdraží paušál tak by měl např. platit dvakrát tolik. Pak by konečně na podobné podvody nedocházelo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 09. 2017 09:56

Po volbách se určitě najde nějaký dobrák který to dá "do pořádku". A postaví se po bok Urbana, Birkeho a Pflegera. Preci zákazníci nemůžou rozhodovat co je pro ně dobre, kam bychom došli.... 😀

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor