Reklamace navigací: které jsou nejspolehlivější?

Diskuze čtenářů k článku

eshop Navigace  |  15. 06. 2010 11:46

Tak ja osobne muzu rict neco jineho.2 roky provozu e-shop s navigacemi. GoClever jsem stahl z prodeje,tolik reklamaci.Odmital jsem to uz resit, MIO diky malemu prodeji nula reklamaci, Garmin hodne prodanych, nula reklamaci, TomTom nula reklamaci, hodne prodej vyssich modelu, Navigon mezi 10 az 20 reklamacemi. Takze o bezporuchovosti Navigonu by se dalo s uspechem diskutovat. Nemluve o tom,ze servis je pouze v Nemecku.Reklamace nastesti prohaly vzdy rychle a bezproblemove. Dynavix na pocet prodanych kusu, hodne reklamovanych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  26. 05. 2010 20:43

Po jednom roku mi přestala fungovat navigace Navigon 8310. Nelze vůbec zapnout. Zkouším jí reklamovat přes nabídnutou e-mailovou adresu od Navigonu a je to zatím velmi zdlouhavé,nepružné a nejsem vůbec spokojen s touto službou.
Jinak navigace pokud byla funkční tak velmi dobře fungovala.

Pokud někdo víte nějaký rychlejší způsob vyřízení reklamace/ mimo zaslání prodejci/ podělte se o něj.

Děkuji.

Vláďa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  29. 04. 2010 13:44

Ahoj, že by GPS-navigace-PDA.cz měly na Navigonech největší marži? Nebo mají skladem nějaké ležáky. Trošku do navigací vidím a toto srovnání se mi nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcermis  |  24. 04. 2010 15:32

Tento článek sppíše ukazuje kdo dal jakou obálku Protože aby garmin skončil na předposledním místě kde mě velmi pobavilo když autor píše že když mám puštené dvě mapy tak se seká a huře naviguje ono kdyby se ten autor dal trošku práce a přečetl návod ale proč by to dělal on přeci vše zná a umí tak by věděl že má mít puštenou vždy je jednu mapu A aby skočil jako první navigon tak to je je tada hodně smutné a nejsmutnější je že ztohodle si někdo vezme ponaučení a bude se tím řídit Takovejdle pisálek nemám na odborném serveru co dělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza.skypala  |  07. 04. 2010 16:47

Tak já jsem přesně v opačné situaci, čtyři roky naprosto sžitý s Garminem a nyní bojuji s TomTomem (občas mám pocit, že bojuji proti TomTomovi). Naštěstí ho mám jen na pilotní vyzkoušení a asi moje odpověď bude "zpět ke Garminům".
Jinak se ve firmě starám obchodníkům o navigace, cca. 40 kousků, všechno Garminy. V takovém množství už jsme jich několik řešili, a to:
- na třech kusech nuvi 350 začala zlobit vyklápěcí anténa (podle chování nejspíš přelomený drátek uvnitř nebo studeňák). Naštěstí od vyklápěcí antény Garmin upustil
- úsměvný případ s jedním starým StreetPilotem, kde se rozhodila kalibrace displeje (přístroj klikal jinam než prst), přístroj již po záruční době, rozhodli jsme se využít jakési akce před časem, sleva na nové nüvi při vrácení libovolné jiné navigace, slevu jsme dostali a k mému překvapení pak za měsíc poštou dorazil i opravený StreetPilot, který slouží dodnes.
- no a občas si uživatelé stěžují na špatné mapy, obzvláště na vzdáleném východě (okolí Košic apod.), ale to si člověk nijak zásadně navigací jiné značky nepomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  29. 03. 2010 01:19

Opět vyhrává "německá kvalita", jak jinak že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannah  |  29. 03. 2010 19:26

Možná jo. Máš s tím nějaký problém? Zkus psychoanalytika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shevy  |  30. 03. 2010 08:46

myslim ze kazdemu je jasne...ze neni vyrobek co nemuze pokazit..i kdyz je novej..proste jednomu Garmin muze jit jinemu ne...jednomu nove auto pojede jinemu ne...jednomu nova toaleta splachuje rok..jinemu tyden...a treba Tom Tom jednmu slape den jinemu deset let...Nemyslim si ze by ti co to pslai byli neak zaujati vuci nake znacce....proste napsali co napsali...jestli nedko bere tento clanek jako radu pred koupi navigace...tak je me ho lito...co clovek to jinej nazor..co vyrobce to jinej chvalozpev...Ja tvrdim...drzet se opravdu znamejch znacek....a osobne jako nej vidim Garmin a TomTom....zbytek je "noname"...clanek vystihl to co chtel vystihnout....je v pohode..Good JOb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  30. 03. 2010 10:49

Nejsem zarytý Garmiňák, ale rozhodně podle mě ten čálnek není v pořádku. Mělo se to jmenovat CO ZÁKAZNICI NEJČASTĚJI REKLAMUJI a proč. - pak by to odpovidalo tomu o čem ten člověk píše ( až na ten nesmysl co ke garminům uvedl.)
Ale když k tomu napsali, která navigace je spolehliva? -Musím hrubě nesouhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  31. 03. 2010 09:08

Já měl tomtom, když mi ho nějaký dobrák ukradl, řešil jsem, že chci i turistickou navigaci. Mám G nuvi 770 a Oregon 550. Než jsem si zvykl na ovládání, to fakt trvalo, děs a běs. Ale jinak žádný problém. Většinou mám na 770 zapnuté dvě mapy, jen vyjímečně to zamrzne, stačí vypnout a zapnout. Jednou jsem měl půjčený Mio, to byla hrůza, vždy vypadlo, když jsem to nejvíc potřeboval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 10. 2013 15:48

ahoj Milane, máš ještě g nuvi 770? Potreboval bych jestli by jsi mi mohl uploadovat komplet firmware bez mapy na ulozto. me ho bratr zformatoval, zaplatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amand  |  28. 03. 2010 15:00

hladam v tomto clanku nejaku relevantnu informaciu avsak nenachadzam. Cele mi to pride ako PR zaplateny clanok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Kuruc  |  28. 03. 2010 19:30

Od koho myslíte, že je zaplacený?

Vsadím se, že jakmile vydáme recenzi na Garmin Edge 500, objeví se informace, jak dostáváme zaplaceno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  29. 03. 2010 11:16

No pane Kruc já si tedy na rozdil od ostatních pisatelů nemyslím, že by ten članek byl zaplacený. Ale jde mi o tu jedinou konkretní věc, kteru uvedl ke Garminům a o ten titulek, který jste k tomu přidali. Prostě mi to nejde dohomady a nesplnili jste mé očekávání solidní recenze. Psal ten článek pro vás mohli jste ho upozornit jaké fatální chyby se dopustil.
Ono mu to tak vycházet může, ale je to statistika člověka, který v té firmě přebírá balíky a né toho kdo pracuje s GPSkama.
Splácal dohromady poruchovost (tedy spolehlivost) a podporu a ještě do toho zamichal neznalost zákazníků v používání GPS.

Dle mého soudu většina lidí, dislkuse nečte. Když si to přečte člověk, který právě vybírá navigaci - dostane naprosto milnou informaci.
A právě to je ta věc, která mě na tom tak mmrzí - na odborném webu se dočtu blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  28. 03. 2010 14:13

Dbrý den,Je to statistika INTERNETOVÉHO OBCHODU ! u Grmina nemůžete zahrnout do spoehlivosti to, že si někdo nepřečte návod a reklamuje neoprávněně chybu, kterou způsobil svou neznalostí.
TAKŽE POKUD DÁVATE TITULEK ČÁLNKU ,,KTERÉ JSOU NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ" měli by jste do ní počítat opravdové zývady.
Pokud jste chtěli hodnotit co se nejčastěji reklamuje pak souhlasím,Pak měl ale titulek tohot članku znít jinak. ALE POŘÁD SE TO NEDÁ BRÁT JAKO REKLAMACE. A této firmě to tak vychází- protože nemá se zákazníkem onen již zmíněný kontak a tudíž mu ani nevysvětlí jak GPS použít. Tohle se na obchodech do rekl. vůbec nepřijímá. Jenže pokud něco koupíte na internetu nemáte jinou možnost než to poslat zpět.
Takže vážená redakce tenhle web sleduji pravidelně -Dle mého soudu titulek neodpovídá tomu co v případě Garminu hodnotíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  28. 03. 2010 14:25

PS: Příkladám kontakt. Četla jsem si to ještě jednou a nezbává mi než napsat co jsem si původně odpustila - že jste v mých očích výrazně klesli. Protože pokud někdo k základní fci v použití přístroje napíše, že májí problém se sofware - je to fakt amatér a na rozdíl od něj se podepíšu svým jméném a ne jako Redakce. Margita Šimnová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Kuruc  |  28. 03. 2010 19:27

Článek je kompletně přebrán od autora článku, připsali jsme (raději dvakrát - na začátek a na konec!) upozornění, že jde o zkušenosti jen a pouze tohoto prodejce. Pokud bychom nepovažovali informace za zajímavé, nevydali bychom je. Bylo nám samozřejmě jasné, že reakce, jako je ta vaše, se objeví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  29. 03. 2010 15:41

No pane Kruc já si tedy na rozdil od ostatních pisatelů nemyslím, že by ten članek byl zaplacený. Ale jde mi o tu jedinou konkretní věc, kteru uvedl ke Garminům a o ten titulek, který jste k tomu přidali. Prostě mi to nejde dohomady a nesplnili jste mé očekávání solidní recenze. Psal ten článek pro vás mohli jste ho upozornit jaké fatální chyby se dopustil.
Ono mu to tak vycházet může, ale je to statistika člověka, který v té firmě přebírá balíky a né toho kdo pracuje s GPSkama.
Splácal dohromady poruchovost (tedy spolehlivost) a podporu a ještě do toho zamichal neznalost zákazníků v používání GPS.

Dle mého soudu většina lidí, dislkuse nečte. Když si to přečte člověk, který právě vybírá navigaci - dostane naprosto milnou informaci.
A právě to je ta věc, která mě na tom tak mmrzí - na odborném webu se dočtu blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Margit S  |  29. 03. 2010 15:51

Abych to uvedla na prvou míru:
Zveřejnili jste zřejmě opravdovou statistiku toho kolik ta firma přijala balíků a co v ních nejčastěji bylo - Ale rozhodně né kolik z toho bylo oprávněných reklamací tedy skutečných závad.
...Hups trošku ,,Fópá" nemyslíte???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kříž  |  27. 03. 2010 08:32

Dobrý den.
Tento článek mě poměrně pobavil a souhlasím, že hodnotit kvalitu značek podle jednoho obchodu je nesmyslné.
Jako prodejce mimo jiné i navigací a majitel navigace Garmin musim říct, že servis společnosti Garmin je velmi flexibilní a 90% nastalých problémů jsme vždy dokázali vyřešit po telefonu, navíc pokud obchod nakupuju navigace přímo u Picodas tak má zákazník právo jít přímo do servisu Picodas a nemusí reklamaci řešit před prodejce.
Může se stát, že každý výrobce má občas problém, nic méně 90% reklamací je jen z nezalosti zákazníka, kdy stačilo nahrát do navigace (Garmin, TomTom) nový software a bylo rázem po problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannah  |  28. 03. 2010 05:00

To je sice roztomilé, ale proč by zákazník měl vůbec vědět, kde jeho prodejce přístroj odebral? U solidních značek je zvykem, že příslušné obchodní zastoupení resp. autorizovaný servis řeší záruční i nezáruční problémy i když si produkt značky koupíte v zahraničí včetně opačné polokoule. Není to pravidlem u všech, ale u těch seriozních rozhodně ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikrom  |  26. 03. 2010 20:47

co se tomtomu tyce tak u tomtomu je pomerne casta zavada ze proste nejdou zapnout. servis je vzdy excelentni a vzdy vymeni celou zakladni desku (jak pisi "vymenili jsme vnitrni okruhy")
jednou se u ONE IQ sypal obraz, to vyresili vymenou kusu (pac mel jiny S/N)
a pekna byla reklamace ONE vASI2, kdy poslali fungl novou navigaci a jeste nabijecku do auta a v dopise bylo, ze zavada je pravdepodobne vadnou nabijeckou.
NIKDY se za opravu neplatilo i kdyz se jednalo o 3, 4 roky stary model. Na podpore pokud clovek nenatrefi na divny polaky sou velice ochotni, hlavne pan Navratil!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alojz  |  26. 03. 2010 18:12

Vlastním Garmin 60Csx a zde jsem byl poučen o tom, že dvě mapy současně nemají být zapnuty. Kromě problémů s prvními verzemi firmware mě navigace funguje bez problémů a nedávno jsme s ní nalezli 1000 kešku. U Garminu 765 zapnuta jedna mapa a zatím se vyskytl pouze problém s výdrží baterie, ale po nahrání firmware 3.90 tento problém zmizel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  26. 03. 2010 13:19

Nevím kolik Navigonů prodáte, ale my také jako prodejci tvrdíme, že s Navigony tedy problémy bývají, navíc sevis je v Německu a komunikuje hodně nestandardně. Ovšem na obhajobu Navigonu nutno podoktnout, že nejsou horší než ostatní . Sestavovat žebříček pouze podle zkušeností jednoho prodejce je ale ošidné, chtělo by to hlubší průzkum. Co takhle vymyslet anketu pro čtenáře? Jenže nevím jak oddělit oprávněné reklamace od neoprávněných (ty podle našich zkušeností tvoří téměř 40%).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warek  |  26. 03. 2010 15:24

Z me zkusenosti jsou zase pomerne spolehlive, vetsina nasich reklamaci bylo mech. poskozeni, servis ma sice lamanou komunikaci, ale je velmi svizny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannah  |  28. 03. 2010 05:07

Jsme v globalizovaném světě a musíme počítat s tím, že call centrum je v Indii a servis třeba v Německu. Navíc v EU je docela fuk, jestli váš přístroj bude opravovat záruční servis v Chebu nebo Weidenu.
Já nerozlišuji jestli si značkovou techniku (včetně auta) koupím v CZ, SK , D nebo třeba E. Prostě koupím tam, kde mi dají nejlepší podmínky. Nikdy jsem s uznáním záruky problémy neměl. Tedy nepotřeboval jsem nic zásadního, ale kameru Sony, koupenou v HongKongu mi český servis v záruce opravil bez problémů a VW koupený v Německu taky servisuji v české servisní síti v pohodě. Nepůjčí mi sice při servisní prohlídce náhradní auto zadarmo, ale to by tak bylo i kdybych to koupil v Česku jinde než přímo u nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Malý  |  26. 03. 2010 10:08

A jak hodnotíte Dynavix? Já ho mám už skoro rok, ale pořád vychytávám nějaké mouchy. Na obsluhu jsem si zvykl, i když jsem před tím používal TT. Poslední verze prinesla asistenta rychlosti, který je ale dost problémový a to nemluvím o občasných (dříve pravidelných) resetech. Poslední verze přinesla také jízdní pruhy, ale i když jezdím hodně Prahu, pruhy mi nabízela asi na třech křižovatkách. Ale jako nápad dobrý, i když ostatní navigace už tuto funkci mají. V dubnu se má objevit verze 9, která slibuje "chytrou trasu". Tak snad bude devítka stabilnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kk  |  26. 03. 2010 14:42

já mám už druhou navigaci od dynavixu a jsem naprosto spokojenej. jsi si jistej že máš nejnovější verzi? zkoušel si to aktualizovat přes ten jejich manažer?
taky asi záleží jaký máš mapy, já mám teď ty 3 letý aktualizace, v navigaci nejnovější mapy a ty jizdní pruhy se mi zobrazujou často. a nejen v praze.
koupil jsem si ji kvůli tomu liškovi a můžu potvrdit že je to fakt bomba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Malý  |  26. 03. 2010 21:01

Aktualizuju pravidelně. A Lišku, i když mi jako herec sedí, jsem po týdnu vypnul. Mám raději Ilonu, ale to je věc názoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xq  |  27. 03. 2010 22:02

nespokojen jak s problémy při update sw, tak s citlivostí a rychlostí u DELTA, ani poslední ver.8 nemá dost rychlý přepočet atd,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zimr  |  26. 03. 2010 08:23

Tak já jsem bezvýsledně po 1,5 roce reklamoval navigaci Holux, kde mi po běžném používání nabíjecí autokabel-kabel ohnul jeden z pinů USB konektoru v navigaci. Tím pádem to v autě nenabíjí a autonavigace je tudíž k ničemu.
U nás to prodává www.hbc-europe.cz. Tak bacha na ně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romstar  |  26. 03. 2010 09:34

Zdravím, já osobně mám Garmin nuvi 660 skoro 3 roky a to bez jediného problému. Všichni mojí známí mají Garminy a za cca dva roky se nereklamoval ani jeden. Je tedy pravdou, že se o většinu starám
Nevím od které firmy jste čerpaly informace, ale vyplývá mi s toho, že ona firma by měla více a lépe komunikovat s zákazníkem a rázem bude Garmin hodnocen úplně jinak.
A to, že si někdo aktivuje dvě mapy není na reklamaci.
Pokud se prodejci zdá, že Garmin má o tomto slabou informaci v návodu tak není nic jednoduššího než tam vložit výrazný letáček s informací a hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shevy  |  26. 03. 2010 05:14

Tak osobne jsem s Garminem nemel jeste zadny problem..tedy ani se sekanim..a ani zamrzanim..a ani nutnosti delat neaky reset nebo Hard reset
S garminem vzdy spokojenost.Teda zatim...Mohu prohlasit,ze Garmin problemy nema.teda vyjimky jsou jiste jako u vseho...ale ja osobne jsem spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  26. 03. 2010 05:40

Mám starého Garmina C330 a vše vpoho, když mám omylem zapnuto více map nedochází ani tak k sekání jako k přeskakování mezi různými mapami při změně vrstev nebo regionu (při zoomu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warek  |  26. 03. 2010 10:09

Ja jen doplnim, ze ceske zastoupeni Garminu uz nejakou dobu priklada maly navod specialne k prepinani map takze ten argument v clanku moc neberu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannah  |  28. 03. 2010 04:27

Já tedy s garminem 660 také žádné HW problémy nezažil, byť soudit dle jednoho kusu je pošetilost. Co mi u něj ale vadí je (dle mého názoru) naprosto šílená logika ovládání, menu,volby, grafika. Kdyby PNA postavené na produktech tomtom nebo igo nabízely turistické a cyklomapy, pokorně se vrátím k nim. Jenže jediný (kromě smartmaps, které ale vyžadují PDA/mobil, což mi nevyhovuje) je bohužel právě garmin, tak u něj musím zůstat. Někomu možná řešení menu garminu vyhovuje, nebo se s lepším nesetkal, já se u něj vztekám. Ale to je můj osobní problém a můj osobní názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  26. 03. 2010 12:53

Ja mam taky Garmina 250 a v poho, kamos ma ten stejnej a uz ho reklamoval, dalsi kamos ma taky Garmin vyssi tridy a hned ho reklamoval, ale ted zatim oba v poho po reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funo  |  29. 03. 2010 14:22

mám 670, kupoval som ho ako úplnú novinku za 26.000,- Sk a doteraz s ním nebol problém. Raz za rok nahrám aktualizované mapy a šlape ako nový, nemám dôvod meniť ho za iný.
Detto od iných užívateľov - úplná spokojnosť; ak niečo nové v budúcnosti, znova Garmin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hannah  |  29. 03. 2010 19:28

Rozhodně nesouhlasím. Ale každý máme právo na svůj vlastní názor. Kdybych měl alternativu, koupi garminu bych v žádném případě neopakoval. Ale alternativa bohužel není.....(viz výše)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor