Já myslel, že jste mluvil o opakovaném přehrání poslední hlášky, nebo ne? Jaképak mínusové hodnoty, na displeji se samozřejmě s opakovanou hláškou neobjevuje vzdálenost k této opakované hlášce, ale k následující akci, která už vůbec nemusí mít souvislost s poslední hláškou. No nic, tedy podrobně jednotlivá videa:
1 - Není těch 50m náhodou až za hranicí obrazovky? Dle měřítka by to bylo možné a poloha kompasu mezi 1. a 2. videem by tomu nasvědčovala, dokumentuje jízdu do leva, pokud tedy videa vznikla po sobě.
2 - TT nehlásí "jeďte do leva/prava" cca 40m před odbočením (v takové vzdálenosti by ještě hlásil "po x metrech jeďte...), ale jen několik metrů, evidentně je zde přehrána hláška náhodná, nebo těsně po provedeném odbočení
3 - Je zcela jasně vidět, že trasa po těch cca 700m skutečně vede ostře vlevo, to vidí i moje šestiletá neteř, vy ne?
4 - K zahnutí do prava dle displeje zbývá 230m, to není určitě vzdálenost k T křižovatce, k odbočení vlevo TT nenabádá zřejmě z důvodu, že trasa vede stále po hlavní silnici, nebo je vlevo jednosměrka a pod..
5 - Myslím, že není třeba komentovat, jen hnidopich by v tom hledal chybu
6 - Rovně vedoucí cosi má bílou barvu a tedy nejde o sjízdnou komunikaci, logicky tedy TT nehlásí odbočení vlevo.
7 - Evidentně vytrženo z kontextu, ale uživatel navigace jasně pozná o co jde. Hláška "jeďte vpravo" znamená, že se máte držet v pravém pruhu odbočujícím z komunikace a vedoucím souběžně, tento případ je typický a je to naprosto v pořádku a i z videa naprosto jasné.
Všechna videa jsou točena několik metrů až desítek metrů po tom co situace proběhla, tedy situace je změněna oproti skutečnému stavu při hlášení(Vzhledem k přesnosti GPS je to zásadní věc). Ani jedno z hlášení není chybné, pouze je chybně interpretováno evidentně neznalým, či zaujatým autorem videa i Vámi, pane Lutonský. Pokud jste, alespoň jak tvrdíte, alespoň nějaký čas TT používal, měl byste jeho chování znát a z tohoto pohledu videa nejprve podrobně prozkoumat a vyhodnotit a nestřílet od boku takovou kachnu, na které není zbla pravdy, pokud byste se jimi totiž alespoň trochu seriózně zabýval, tento článek by vůbec nevznikl, nebyl by totiž důvod.
Jinak samozřejmě žádná navigace, ani TT, není zařízení pro slepé, je třeba využívat jak audio, tak vizuální informace systému a to samozřejmě ještě v souvislosti s dopravním značením a dopravní situací. Váš článek je naprosto zavádějící a u neznalých lidí TT poškozuje.