Když vynechám funkčnost FM informací o zácpách, tedy že jedu po prázdné silnici která je označena jako neprůjezdná, ale už mnoho hodin je volně průjezdná, doporučil bych na delších cestách tuto funkci vypnout. Ona si totiž všimne, že někde v dálce třeba po 250ti km je nějaký problém na trase a velice vtipně Vás odnaviguje na trasu úplně jinou, výrazně delší trasu, tedy ji ani nenapadne, že je fajn objížďku volit až třeba 10 km před problémem, ale pro jistotu Vás žene přes jiné dálnice. Cestu z talošky, pokud jedete v noci, důvěřujete a jste nepozorní si tak můžete prodlouzit i o 2 hodiny. A taky je fajn, že si můžete nastavit jako body zájmů třeba sportoviště. Ale pozor, pouze sportoviště. Tedy pokud máte v autě lyže, dostanete informace o všech sportovištích na trase, ale nevíte co to je za areál. Ani si o něm beztrestně na displayi nic nepřečtete. Nevite, jestli se tam hrají kuželky, plave nebo lyžuje a pokud si na ikomu sportoviště ťuknete s nadějí, že se to dozvíte, navigace Vám okamžitě začne přepočítávat trasu, protože ji nezajímá, že máte na nohou lzžáky a ne v kapse plavky. Je to moje šestá navigace, (vlastně Garmin III+ nebyla navigace) a není nejhorší. Ale je pomalejší na reakcea a hlavně mne drásá, že dotykový disp pípá vinej-nevinej, tedy i když se do tlačítka netrefíte, což je dost zavádějící. Prostě ať si ťuknete kam chcete, tak si pípnete. Posun mapy prstem je hodně nepřesný a hodně často se díváte na mapě někam a nevíte proč. Pomalé je i zoomování, ale to se dá přežít. Je super, že pro Evropu nemusíte shánět další mapy za hejno tisíc, Chorvatsko a Slovinsko tam je. Ale kam u všech super navigací zmizely ty super funkce, co měl Garmin III+ netuším a marně je hledám.