Uvidíte-li v obchodních centrech Vodafone bránu připomínající celnici a promotéra tmavé pleti, zastavte se. Můžete totiž vyhrát eurovíkend dle vlastního výběru pro 2 osoby.
Vodafone na podporu služby Vodafone Passport připravil kampaň, v rámci které jsou kolemjdoucí seznamováni s možnostmi volání ze zahraničí. Pokud navíc správně odpoví na 2 soutěžní otázky týkající se této služby a budou mít nejrychlejší čas ze všech zúčastněných, získají eurovíkend z nabídky Vodafonu pro 2 osoby v hodnotě 30 000 Kč.
„Kampaň probíhá od 16.června do 30. července ve větších statutárních městech,“ říká Markéta Vaňková z Vodafonu, která má promo na starosti a dodává: „Do soutěže se samozřejmě mohou zapojit všichni, kteří rádi cestují. Tedy i zákazníci konkurence. Stačí jen mít správné informace o službě Vodafone Passport.“
Paralelně s touto podlinkovou kampaní probíhá i další akce Vodafonu zaměřená na podporu volání ze zahraničí za stejnou minutovou sazbu jako u domácích tarifů a spojovací poplatek. Barmani Vodafonu budou rozlévat zdarma míchané nealkoholické nápoje pražským cestujícím. Bar je umístěn v Jindřišské ulici na Praze 1 a je součástí speciální zastávky MHD. Ta představuje mořskou pláž za zvuku mořského prostředí. Druhou takto upravenou tramvajovou zastávkou je na Andělu, která zpodobňuje interiér letadla, kde hlas letušky informuje o službě Vodafone Passport.
Více se o službe Vodafone Passport dozvíte zde.