Mám tři Tesly, dvě jsou na prodej. Ta nejstarší má najeto přes 300 000 km a stále s ní lze najet přes 600 km. Netuším, kde autor článku vzal informaci , že kapacita nové baterie je 90kWh. Tesla nevyužívá plnou kapacitu a tím je životnost baterie taková, jaká je (více, než dostatečná). Moje Tesla 85S měla původní kapacitu nastavenou na 76 kWh a nyní má něco přes 73 kWh. Podobně to je u těch zbývajících, nejvíce klesá kapacita zpočátku - do 50 000 km. Baterie v Kalifornii trpí více, než baterie v Norsku. Škodí jim totiž teplota přesahující 45°C a ze zkušenosti bych řekl, že tam, v Kalifornii, je na té baterii takováto teplota skoro pořád. V současných mrazech mám teplotu baterky cca 35°C. (pokud jezdím) Zajímavé jsou příspěvky těch, kteří o tom moc, nebo skoro nic nevědí. pozn.EKOLO