K značce OnePlus si obvykle každý připojí dovětek „zabiják vlajkových lodí“. Tímto sloganem se výrobce prezentoval ve svých začátcích, letos už ovšem prodává pátou generaci špičkového smartphonu OnePlus 6 (číslici 4 ve značení výrobce přeskočil). A šestce se daří výrazně lépe než jejím předchůdcům, podle grafiky zveřejněné na Twitteru OnePlus se modelu prodalo milion kusů.
Model OnePlus 6 je výrazně úspěšnější než jeho předchůdci
OnePlus už rozhodně nemůžeme považovat za nějaký náhodný start-up. Jednak má v zádech silnou společnost Oppo, která mimochodem do Evropy vstupuje i s vlastní značkou, jednak už za 5 let podnikání posbírala mnoho zkušeností a hlavně zná svého zákazníka. Modelu OnePlus 6 k pokoření hranice 1 milionu prodaných kusů stačilo 22 dní.
OnePlus 6 na produktovém videu:
Výsledek samozřejmě nelze srovnávat s giganty jako Samsung, Apple nebo Huawei, které svoje top modely počítají v podobném časovém intervalu i na několik milionů, na druhou stranu OnePlus toho dosahuje s minimálními náklady na distribuci a marketing. Nadále se totiž povědomí značky šíří zejména díky komunitě a prodej probíhá z převážné většiny přímo na e-shopu OnePlus.
|
| rozměry a hmotnost: 156 × 75 × 7,8 mm, 177 g displej: 6,3", kapacitní AMOLED, 1 080 × 2 280, 400 PPI sítě: GSM, 3G, LTE (1024|150 Mb/s) konektivita: USB Type-C, Wi-Fi 5, Bluetooth 5, GPS paměť: 64 GB, RAM: 6 GB, baterie: 3 300 mAh procesor: Qualcomm Snapdragon 845 (8× Cortex-A75, 3 GHz, 10nm) operační systém: Google Android 8.1 (Oreo) fotoaparát: 16MPx, video (3 840 × 2 160), autofocus, blesk |
cena: už se neprodává |